logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PBI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 457
Nowy zarząd spółki Gazeta.pl

Zarząd Grupy Agora zdecydował o składzie przyszłego zarządu spółki Gazeta.pl – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki. 

07.03.2024 | przeczytano: 214 razy
Kto randkuje w sieci?

Święto zakochanych od lat ma stałe miejsce w kalendarzach Polaków, którzy je polubili i chętnie celebrują. A co z tymi, którzy dopiero szukają swojej drugiej połowy? Z okazji Walentynek postanowiliśmy sprawdzić, kim są osoby odwiedzające portale randkowe. Przyjrzeliśmy się ich demografii i sposobie, w jaki z tych stron korzystają.

25.02.2024 | przeczytano: 399 razy
TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku medialnego w styczniu

W styczniu TVN Warner Bros. Discovery zdominował polski rynek mediów. W minionym miesiącu grupa TVN WBD utrzymała swoją przewagę rynkową w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,4%, co oznacza wzrost o 4% rok do roku.

13.02.2024 | przeczytano: 401 razy

W opinii wielu ekspertów w 2024 roku komunikacja korporacyjna przekroczy dotychczasowe granice, otwierając się na nowy rozdział w sposobie interakcji firm z klientami i pracownikami. Według „ICCO World PR Report” dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji (AI), rosnąca rola strategii ESG (Environmental, Social and Governance) oraz powrót programów CSR (Corporate Social Responsibility) składają się na obraz nowej ery w komunikacji firm z otoczeniem. Jednocześnie z raportu agencji doradczej PRCN pt. „Polacy o sztucznej inteligencji” wynika, że blisko 1/4 Polaków doświadczyła już zwolnień spowodowanych wdrożeniem AI w firmach i coraz częściej pracownicy mogą traktować nowe technologie jako zagrożenie na drodze do rozwoju kariery. W odpowiedzi na wyzwania, stawiane przez sztuczną inteligencję całemu rynkowi pracy, bardzo szybko ewoluuje obszar komunikacji korporacyjnej, oferując menedżerom niespotykane dotąd możliwości w zakresie personalizacji komunikacji, wzrostu roli etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu.

05.02.2024 | przeczytano: 264 razy
Cena nie jest najważniejsza. Nawyki zakupowe w e-commerce

Raport „E-commerce w Polsce” pokazuje, że zakupy online cieszą się największą popularnością wśród respondentów z dużych miast (powyżej 200 tys. mieszkańców) – 34%. Z kolei w średnich i małych miastach z takiego rozwiązania korzysta odpowiednio 22% i 23% badanych. Najmniej liczna grupa ankietowanych to mieszkańcy wsi – 21%. Badania wskazują, że kobiety częściej robią zakupy online niż mężczyźni, ale jest to niewielka różnica – 52% w stosunku do 48%. Cena nie jest natomiast najbardziej istotnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe.

14.11.2023 | przeczytano: 491 razy

SalesTube (Group One), lider e-commerce i MarTech na rynku CEE rozwija współpracę z TERG S.A. (Media Expert). Spółka będzie odpowiedzialna za dostarczenie  licencji Google Marketing Platform dla lidera branży RTV i AGD, oraz za support zespołu klienta w optymalizacji działań w ramach całego ekosystemu GMP.

25.10.2023 | przeczytano: 317 razy

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.

05.06.2023 | przeczytano: 448 razy
Strony dla rodziców z przewagą kobiet

To kobiety są głównymi czytelniczkami stron o rodzicielstwie – wynika z analizy danych z badania Mediapanel, przygotowanej przez Gemius i PBI. Internautki nie tylko stanowią większość użytkowników serwisów i aplikacji parentingowych, ale również spędzają na nich więcej czasu. Liderem kategorii „Rodzicielstwo” jest edziecko.pl.

29.05.2023 | przeczytano: 697 razy
Majówka? Zależy od pogody

Tegoroczny długi majowy weekend ułożył się wyjątkowo korzystnie – wystarczyły trzy dni urlopu, aby przedłużyć sobie wypoczynek do aż dziewięciu! Czy Polacy skorzystali z tej okazji i ruszyli na urlopy? Z analizy na bazie danych z badania Mediapanel wynika, że wielu z decyzją czekało do ostatniej chwili, a szczególnie istotna przy jej podjęciu była prognoza pogody.

15.05.2023 | przeczytano: 692 razy
Skyshowtime vs Disney+: analiza porównawcza

Polska oferta platform VOD wzbogaciła się w lutym o nowego gracza – SkyShowtime. W pierwszym pełnym miesiącu po premierze serwis shyshowtime.com odwiedziło blisko 2 miliony osób. Dla porównania, w analogicznym okresie od rynkowego debiutu, w lipcu 2022, strona disneyplus.com zgromadziła 3,6 miliona użytkowników.

02.05.2023 | przeczytano: 790 razy
1 2 3
Strona 1/46 (artykułów: 457)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764