logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PHD Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 58
Kampania Lipton z Julią Wieniawą

3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.

05.03.2024 | przeczytano: 381 razy
Marka Lipton po raz kolejny wspiera WOŚP

Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.  Już 7. raz marka wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. 

09.01.2024 | przeczytano: 500 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Škoda nagrodzona w konkursie Kreatura

Škoda triumfuje w tegorocznej edycji konkursu Kreatura – ogólnopolskiego wydarzenia doceniającego twórcze interpretacje i projekty. Organizatorzy poszukują wyjątkowych koncepcji, odznaczających się unikatowymi wartościami, świeżością i oryginalnością. Tymi cechami wykazała się immersyjna kampania marki we współpracy z zespołem TOPR pod tytułem „Odkryj najtrudniejszy szlak oczami ratowników”. Realizacja otrzymała nagrodę główną w kategorii: Digital – AR i VR oraz dwa wyróżnienia w kategoriach: Content marketing – Branded content i Techniki – zdjęcia filmowe.

19.12.2023 | przeczytano: 1744 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | przeczytano: 2230 razy
Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy

Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów, aby ich pierwszym wyborem podczas podejmowania decyzji zakupowych była właśnie drukarka Canon.

22.09.2023 | przeczytano: 583 razy
Škoda i TOPR zachęcają do odkrywania Tatr

Marka Škoda wspiera wymagającą pracę ratowników Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego już od 20 lat. W ramach tego ważnego jubileuszu od 11 sierpnia do 30 września br. trwa kampania „Odkryj najtrudniejszy szlak z ratownikami TOPR”. Aby uhonorować wieloletnią współpracę, ratownicy wyruszyli na szlak Orla Perć wyposażeni w kamery nagrywające ich patrol w technologii 360. Materiał  z wyprawy można obejrzeć w kinach w całym kraju oraz na oficjalnym kanale YouTube Škoda Polska.

18.08.2023 | przeczytano: 618 razy
Škoda: Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”

Dla marki Škoda ważne jest aktywne wspieranie odważnych i ambitnych kobiet, które mogą być dla wszystkich przykładem i inspiracją w dążeniu do wyznaczonych celów. W związku z tym, producent samochodów ponownie został oficjalnym partnerem prestiżowej edycji wyścigu kolarskiego Tour de France Femmes. W tym roku, aby jeszcze silniej dopingować swoją lokalną ambasadorkę, polski zespół marki Škoda przygotował kampanię: „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”, która potrwa do 31 lipca 2023r.

21.07.2023 | przeczytano: 666 razy
Pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej marki Škoda

„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to hasło pierwszej kampanii marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Elementem kampanii jest zaprezentowany 2 kwietnia 2023 r. spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę. Spot można obejrzeć na kanale Youtube Škoda Polska.

03.04.2023 | przeczytano: 1469 razy
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu

Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony (zaczniemy zawody za 48 godz.), czerwony (brak pogody, ustalamy nowy termin eventu). Stawką w zawodach było łącznie 12 tysięcy euro.

20.03.2023 | przeczytano: 601 razy
Trójwymiarowa Pepsi na ekranach w centrum Warszawy

Pepsi uruchomiło spektakularną reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, sprawiają wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu, przyciągając uwagę przechodniów.

28.02.2023 | przeczytano: 1034 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 58)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764