logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 209
Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19. Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży.

24.03.2020 | przeczytano: 385 razy
PIAP: Apel do Prezesa Rady Ministrów

W nawiązaniu do obecnie panującej sytuacji w Polsce, w związku z pandemią koronawirusa SARS-Cov-2 Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa w dniu dzisiejszym w swoim piśmie zwróciła się do Prezesa Rady Ministrów RP Mateusza Morawieckiego z pytaniem na jakie wsparcie ze strony Rządu RP może liczyć sektor gospodarki, który reprezentuje Izba.

12.03.2020 | przeczytano: 375 razy
Grono Członków PIAP się powiększa

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w ostatnim czasie powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały: SB-Trade Bartosz Klimas, PPHU SPIN Konrad Kierszyn, SQUB Błażej Gdaniec - igadzet.pl, 2promote Joanna Brożek-Dudek.

03.03.2020 | przeczytano: 168 razy
Relacja PIAP z Remadays 2020

XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.

20.02.2020 | przeczytano: 441 razy
PIAP pisze do Ministra Finansów i proponuje nowe rozwiązanie w sprawie limitów

Zniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków osobom trzecim to od lat oczko w głowie działań lobbingowych PIAP. Teraz pojawiła się kolejna szansa na poprawę sytuacji firm w tym obszarze, ale w zupełnie innym ujęciu prawnym. Izba wraz z Kancelarią TAX-LEX walczy o zniesienie obowiązku prowadzenia ewidencji upominków, ale nie tylko. Dużym wsparciem dla działań PIAP jest także Krajowa Izba Gospodarcza  oraz Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

22.01.2020 | przeczytano: 184 razy

Coroczny Wieczór Branżowy organizowany przez PIAP odbędzie się w Warszawie 13 lutego, już po raz drugi w lokalu Mysia 3. Izba jak co roku przygotowuje dla firm członkowskich spotkanie pełne niespodzianek.

03.01.2020 | przeczytano: 149 razy
Trzech nowych członków PIAP

Agencja Reklamowa Haftkom, KINGHOFF Sp. z o.o., Pro Media Sp. z o.o. to nowe firmy Członkowskie, które zdecydowały się przystąpić do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w czwartym kwartale br.

16.12.2019 | przeczytano: 284 razy

Współpraca z Krajową Izbą Gospodarczą zaowocowała dużym wsparciem jakie KIG udzielił branży artykułów promocyjnych w sprawie podniesienia limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków osobom trzecim. W liście, jaki Prezes Andrzej Arendarski wystosował do Ministra Finansów Jerzego Kwiecińskiego, nadawca rekomenduje podniesienie limitu do 200 zł i ocenę skutków zmian dla finansów publicznych. To jednak nie koniec nowych informacji w tej ważnej dla branży sprawie.

02.12.2019 | przeczytano: 131 razy
PIAP ma nowych Członków

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały:  3Drubber, Agencja Reklamowa „GadżetPL”, Be Joy – pakPOS, Nagrody.pl.

13.11.2019 | przeczytano: 205 razy
PIAP rośnie w siłę

AWMIG, Ciantapunto, Golden Cat Studio, Neogroup to nowi Członkowie Izby, którzy w III kwartale br. zdecydowali się przystąpić do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

22.10.2019 | przeczytano: 217 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 209)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764