logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 231

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

22.02.2021 | przeczytano: 126 razy
PPH Kopeć Import-Export właściciel marki Came-pocket nowym Członkiem PIAP

W lutym br. grono Członków PIAP powiększyło się, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: PPH Kopeć Import-Export.

16.02.2021 | przeczytano: 195 razy
Limit na nieodpłatne przekazywanie upominków podniesiony

Branża upominków reklamowych ma powód do świętowania! 1. stycznia br. wreszcie zmieniły się przepisy na nieodpłatne przekazywanie upominków bez prowadzenia ewidencji, podnoszące limit z 10 zł na 20 zł. To przełomowy krok, który nadal co prawda jest niewystarczający, ale pierwszy raz od dawna ta arcyważna dla całej branży sprawa drgnęła z inicjatywy rządzących.

26.01.2021 | przeczytano: 240 razy

Nowa edycja Katalogu PIAP 2021 już na rynku. Publikacja PIAP to praktyczny przewodnik i skuteczne narządzie dla pracowników działów marketingu i promocji, prezentujące bazę liderów rynku upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Katalog PIAP 2021 w wersji drukowanej powstał w nakładzie 5000 egzemplarzy, dostępny jest również w wersji online.

12.01.2021 | przeczytano: 179 razy
Nowe firmy w PIAP

Działając razem można poczuć siłę i wzajemne wsparcie, właśnie dlatego w trudnym dla gospodarki okresie, firmy z sektora reklamowego stawiają na PIAP. W ubiegłym kwartale grono członków Izby powiększyło się m.in. o następujące firmy: LimeBOX, FUH NANA Wiesław Garbień i Printing Season.

15.12.2020 | przeczytano: 267 razy
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.

25.11.2020 | przeczytano: 318 razy
Grono Członków PIAP się powiększyło

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pomimo panującej pandemii powiększyło się kolejne nowe firmy z branży. Do PIAP przystąpiły firmy: BeePack, ESKADA Sławomir Kubiak, SAVI INSTITUTE.

18.11.2020 | przeczytano: 279 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych w sierpniu br. ogłosiła konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Konkurs adresowany był do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy.

08.10.2020 | przeczytano: 315 razy
DTB EU i Alwero w gronie Członków PIAP

Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w ostatnim miesiącu powiększyło się o dwie nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały firmy: DTB EU i Alwero.

05.10.2020 | przeczytano: 501 razy
PIAP apeluje do Ministra Finansów w sprawie opodatkowania spółek komandytowych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa zrzeszająca przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy zwróciła się do Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego z pismem, w którym postuluje o odrzucenia pomysłu wprowadzenia podwójnego opodatkowania spółek komandytowych. W ocenie organizacji planowane przepisy uderzą bardzo mocno w sektor małych i średnich przedsiębiorstw i mogą mieć negatywny wpływ na sytuację wielu przedsiębiorców.

24.09.2020 | przeczytano: 365 razy
1 2 3
Strona 1/24 (artykułów: 231)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764