logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PINTA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Pinta przejdzie rebranding

W 10. rocznicę istnienia Browar PINTA zmienia logotyp i wygląd  etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, najpopularniejszego piwa rzemieślniczego w Polsce. Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa kilka tygodni

10.05.2021 | przeczytano: 1782 razy (komentarzy: 40)

Debiut w najważniejszym konkursie branżowym Złote Spinacze agencja Good One PR zakończyła dwiema nagrodami. Kampania PR dla marki Bobby Burger otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy, czyli najwyższą z nagród przyznanych w tej kategorii. Z kolei kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie została nagrodzona Brązowym Spinaczem.

08.02.2021 | przeczytano: 509 razy

PINTA jako pierwszy browar rzemieślniczy znalazła się wśród 10 najsilniejszych marek piwnych w Polsce, według 13. edycji rankingu Top Marka, przygotowanego przez agencję Press-Service Monitoring Mediów.

30.11.2020 | przeczytano: 416 razy
Komunikacja akcji crowdfundingowej - znajdź swojego inwestora

Na początku lipca br. zakończyła się akcja crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Nieznana szerzej na rynku firma pozyskała od nowych akcjonariuszy finansowanie w wysokości 2,54 mln zł, zajmując tym samym 6. miejsce w historii zbiórek equity crowdfundingowych (znajdując się w gronie tak znanych marek, jak Wisła Kraków, PINTA czy Doctor Brew). Ambasadorem kampanii została Magda Gessler. Czy znane nazwisko wystarczyło, by osiągnąć sukces? Niekoniecznie. Za powodzeniem zbiórki stoi m.in. intensywna, angażująca kampania komunikacyjna.

12.12.2019 | przeczytano: 1093 razy

W lipcu, do grona klientów agencji Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej dołączył rzemieślniczy Browar PINTA. Konsultanci Charyzmy prowadzą niekorporacyjne biuro prasowe browaru w duchu „fani PINTY do fanów piw kraftowych”, odpowiadając za relacje z mediami tradycyjnymi i internetowymi.

29.07.2016 | przeczytano: 655 razy
Piwne etykiety: aktualne tendencje w projektowaniu

Etykieta odgrywa ważną rolę w przekazaniu informacji odbiorcy o danym produkcie, może też określić grono odbiorców. Jest reklamą produktu i tworzy wizerunek producenta. Jak prezentują się w tym przypadku małe, lokalne czy nowe browary, rywalizujące o klienta? Jak wykorzystują siłę etykiety? 

03.05.2013 | przeczytano: 4005 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764