logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN ORLEN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 66
Reklama z Kubicą i siatkarzami dała PKN Orlen 2,3 mln użytkowników programu „Vitay”

Marketing sportowy to jedno z podstawowych narzędzi umacniania marki PKN ORLEN na rynkach zagranicznych. Koncern stawia na dyscypliny popularne w danym kraju, dokładnie mierząc efekty podejmowanych działań promocyjnych. Przykładowo kampania z udziałem Roberta Kubicy i polskich siatkarzy wygenerowała 2,3 mln nowych użytkowników programu lojalnościowego „VITAY”.

22.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 679 razy
Grupy Orlen publikuje nowy raport sponsoringowy

Blisko 100 indywidualnych sportowców, ponad 70 klubów, 11 związków, 2 komitety, najważniejsze polskie instytucje kultury i 300 tys. dzieci objętych programami sportowymi – Grupa ORLEN w ostatnim roku umocniła pozycję zdecydowanie największego sponsora w Polsce. Koncern buduje polski sport, wspiera kulturę, a jako odpowiedzialna społecznie firma popularyzuje aktywność wśród dzieci i osób z niepełnosprawnościami. Z drugiej strony, na przestrzeni ostatnich kilku lat sponsoring stał się dla PKN ORLEN narzędziem wspierającym globalny biznes prowadzony w ponad 90 krajach świata. Szerokie portfolio projektów w tym obszarze oraz ich wpływ na realizację strategicznych celów już po raz trzeci zostały zaprezentowane w rocznym raporcie sponsoringowym.

22.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 523 razy

Troska o bezpieczną przyszłość i zaangażowanie w zieloną transformację energetyczną to temat przewodni najnowszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej ORLENU. Emitowane spoty i reklamy koncentrują się na zaletach małych reaktorów jądrowych SMR – innowacyjnej technologii, w którą koncern będzie inwestować, aby zapewnić swoim odbiorcom stabilne dostawy przyjaznej dla klimatu energii elektrycznej i ciepła.

15.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 436 razy

PKN ORLEN przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Koncern przez blisko cztery lata będzie Sponsorem Generalnym polskiej piłki nożnej, jedenastu reprezentacji narodowych, w tym reprezentacji mężczyzn oraz Sponsorem Tytularnym rozgrywek piłkarskich – m.in. Ekstraligi kobiet, Pucharu Polski kobiet oraz ePucharu Polski. Marka ORLEN będzie dalej towarzyszyć zawodnikom i zawodniczkom oraz kibicom podczas najważniejszych wydarzeń piłkarskich. Współpraca z PZPN obejmie także realizację przez PKN ORLEN projektów piłkarskich ukierunkowanych na wsparcie i rozwój dzieci i młodzieży.

13.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 348 razy

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to święto, które zawsze budzi wśród kibiców wiele emocji. „ORLEN. Witaj w świecie piłkarskich emocji” to najnowsza kampania promocyjna PKN ORLEN, Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Jej motywem przewodnim są tzw. cieszynki, za pomocą których zawodnicy demonstrują kibicom radość po zdobytej bramce.

04.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 571 razy (komentarzy: 10)

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego.

21.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 412 razy
PKN Orlen dalej gra z polską siatkówką

PKN ORLEN przedłuża umowę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Reprezentacje Polski zarówno kobiet, jak i mężczyzn w siatkówkę przez kolejne cztery lata będą mogły liczyć na wsparcie Koncernu. Tym samym najcenniejsza polska marka – ORLEN – dalej będzie towarzyszyć zawodnikom i kibicom podczas najważniejszych wydarzeń siatkarskich w kraju i za granicą. PKN ORLEN wspierał reprezentację mężczyzn w siatkówce m.in. podczas zakończonych właśnie Mistrzostw Świata. Ze świeżo upieczonymi wicemistrzami świata spotkał się Daniel Obajtek, Prezes Zarządu Koncernu.

16.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 497 razy

W ramach programu ORLEN Skylight accelerator koncern uruchomił nowy projekt pilotażowy - usługę wirtualnego wideobota. Rozwiązanie pomaga i zachęca klientów, odwiedzających stacje paliw ORLEN do aktywacji programu MIKROFLOTA. Projekt będzie realizowany na 200 wybranych stacjach paliw ORLEN w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.

15.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 390 razy

W związku z pojawiającymi się w sieci fałszywymi ogłoszeniami zachęcającymi do inwestowania w projekty PKN ORLEN, Koncern uruchomił kampanię informacyjną ostrzegającą przed tego typu oszustwami. Kampania w formatach online, prasie i radio potrwa do 19 kwietnia. Komunikację wspierają materiały edukacyjne przygotowane w ramach programu ORLEN w Portfelu.

01.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 309 razy
Orlen wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem

PKN ORLEN konsekwentnie rozwija nowoczesną sieć stacji paliw, również z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań. Tym razem Koncern sięgnął po innowacyjną technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi wyświetlanie komunikatów dla klientów, m.in. informacji o promocjach czy akcjach lojalnościowych.

26.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 734 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 66)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764