logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN ORLEN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47

Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.

16.04.2021 | przeczytano: 178 razy

PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.

09.04.2021 | przeczytano: 201 razy
Energa Obrót rozpoczyna integrację wizualną z Grupą Orlen

W ubiegłym roku Grupa Energa dołączyła do Grupy ORLEN. Integracja biznesowa obu grup ma wpływ m.in. na szatę graficzną w komunikacji z klientami Energi Obrotu. Będzie ona dostosowywana stopniowo do standardów Grupy ORLEN.

02.04.2021 | przeczytano: 349 razy

1 marca 2021 roku została podpisana umowa kupna spółki Polska Press przez PKN ORLEN. Oznacza to, że spółka PKN ORLEN jest formalnym właścicielem Polska Press, która wchodzi obecnie w skład Grupy Kapitałowej ORLEN.

05.03.2021 | przeczytano: 228 razy
PKN Orlen dołącza do Kross jako sponsor tytularny Kross Racing Team

Dynamiczny rozwój i kolejne sukcesy, w tym zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to plan jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie z Mają Włoszczowską na czele. Drużyna od lat wspierana przez polskiego producenta rowerów KROSS, zyskała nowego sponsora tytularnego – PKN ORLEN. W składzie KROSS ORLEN Cycling Team są Maja Włoszczowska, Czech Ondrej Cink oraz Bartłomiej Wawak.

25.02.2021 | przeczytano: 150 razy
Big Picture poszerza zespół lifestyle

Big Picture, firma doradcza z obszaru PR i public affairs, powiększyła zespół lifestyle o nowe osoby. Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję dołączyły m.in. Panasonic, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, czy luksusowe marki należące do koncernu William Grant & Sons.

27.01.2021 | przeczytano: 366 razy
I ty możesz uratować komuś życie: kampania edukacyjna

Mężczyzna chwyta się za serce, spada z roweru i umiera na oczach wielu biernych świadków. Niektórzy się przyglądają, ktoś robi zdjęcia. Nie pomaga nikt. Tak zaczyna się film edukacyjny stworzony przez Legionowskie WOPR w ramach kampanii edukacyjnej „I ty możesz uratować komuś życie!”. Rusza akcja świadomościowa o pierwszej pomocy w nagłym zatrzymaniu krążenia skierowana do uczniów. Działania promocyjne wspiera pro publico bono agencja Salus Public Relations Marta Sułkowska.

28.12.2020 | przeczytano: 521 razy

Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów.

15.12.2020 | przeczytano: 365 razy
Rusza konkurs „Świeć się z Energą

Startuje 12. edycja „Świeć się z Energą”, ogólnopolskiego plebiscytu, w którym wybierane są najpiękniejsze iluminacje rozświetlające polskie miasta. Akcja co roku rozpala lokalny patriotyzm oraz pozwala nieść charytatywne wsparcie w najdalsze zakątki kraju. Dla potrzebujących z 16 zwycięskich miast z całej Polski, Energa z Grupy ORLEN przekazuje bowiem nowoczesny sprzęt AGD o wartości 200 tys. złotych.

14.12.2020 | przeczytano: 1083 razy
Orlen przejmuje Polska Press

PKN ORLEN rozszerza działalność w obszarze mediowym. Akwizycja jednej z największych grup wydawniczych w Polsce, w połączeniu z wykorzystaniem kompetencji i potencjału agencji mediowej Sigma Bis oraz spółki Ruch, umożliwi Koncernowi stworzenie elastycznej, spersonalizowanej i kompleksowej oferty, która znacząco poprawi satysfakcję klientów. Transakcja wpisuje się w strategiczne plany PKN ORLEN w zakresie wzmacniania sprzedaży detalicznej, w tym pozapaliwowej.  Poprzez przejęcie Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group, Koncern uzyska m.in. dostęp do 17,4 milionów użytkowników internetu i możliwość pozyskania nowych klientów.

07.12.2020 | przeczytano: 734 razy (komentarzy: 28)
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764