logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKN Orlen: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 112
Telewizja Polska podsumowuje 31. akcję „Reklama Dzieciom”

Aż 1 640 000 złotych wyniósł dochód z bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia w TVP1, tuż po „19:30”. W 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską, wzięło udział 15 reklamodawców. Dochód z akcji zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom.

14.01.2024 | przeczytano: 323 razy
Największe kryzysy wizerunkowe 2023

Największy kryzys wizerunkowy 2023 roku w polskim świecie publicznym to afera wizowa. W gronie firm i organizacji – PKN Orlen i oskarżenia o manipulacje cenami przed wyborami, zaś w sferze marek osobistych na pierwszym miejscu znaleźli się influencerzy zamieszani w tzw. Pandoragate. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2023/2024 przeprowadzonego przez agencję Alert Media Communications wśród panelu eksperckiego ponad stu ekspertów ds. komunikacji największych polskich firm, organizacji i instytucji.

17.12.2023 | przeczytano: 662 razy
„Ludzie królowej” nowym cyklem WP Sportowefakty

Ruszyły dwa prestiżowe cykle wideo WP SportoweFakty. Pierwszy to dobrze znany kibicom siatkówki „Pod siatką” ukazujący polską kadrę od kulis. Drugi to nowość – „Ludzie Królowej”. Przybliży on kibicom najciekawsze osobowości polskiej lekkiej atletyki.

03.07.2023 | przeczytano: 433 razy
Artykuł z Gazety Wyborczej na czele majowego raportu „O tym się mówi”

W maju br. dziennikarze najczęściej powoływali się na artykuł Wojciecha Czuchnowskiego pt. „”Wyborcza” ujawnia: Państwowy remont mieszkania Brudzińskiego” – wynika z najnowszego raportu „O tym się mówi” przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów i Radio ZET. Zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

26.06.2023 | przeczytano: 496 razy
Warsaw Creatives rozszerza dział komunikacji

1 lipca do zespołu Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując stanowisko Head of PR. Jej przyjęcie jest częścią strategii rozwoju agencji w obszarze komunikacji Public Relations. Warsaw Creatives to obecnie dobrze rozpoznawalna agencja kreatywna, kojarzona głównie z branżą mody i urody. Wyróżnia się odważnym podejściem do tworzenia i produkcji na światowym poziomie. Portfolio agencji obejmuje kampanie dla renomowanych marek, jak Reserved z udziałem Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami TOUS i CCC. Warsaw Creatives ma również doświadczenie w obszarze komunikacji PR, dotychczas głównie prowadzonej jako część kompleksowej komunikacji 360 stopni dla Klientów agencji.

19.06.2023 | przeczytano: 603 razy
Reklama z Kubicą i siatkarzami dała PKN Orlen 2,3 mln użytkowników programu „Vitay”

Marketing sportowy to jedno z podstawowych narzędzi umacniania marki PKN ORLEN na rynkach zagranicznych. Koncern stawia na dyscypliny popularne w danym kraju, dokładnie mierząc efekty podejmowanych działań promocyjnych. Przykładowo kampania z udziałem Roberta Kubicy i polskich siatkarzy wygenerowała 2,3 mln nowych użytkowników programu lojalnościowego „VITAY”.

22.05.2023 | przeczytano: 629 razy
Euvic Media z awansem dyrektorskim

Michał Ślemp awansował na stanowisko Client Service Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance). To nowe stanowisko w firmie, na którym powierzono mu dodatkową odpowiedzialność za dotychczasową pracę dla klientów agencji.

01.03.2023 | przeczytano: 696 razy

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy w nowej odsłonie kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca promują zachowania ekologiczne. Akcja pod hasłem ,,Dbajmy o nasz świat z dziecięcą energią’’ ma na celu budowanie świadomości i postaw sprzyjających ochronie środowiska naturalnego.

21.10.2022 | przeczytano: 384 razy
PKN Orlen dalej gra z polską siatkówką

PKN ORLEN przedłuża umowę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Reprezentacje Polski zarówno kobiet, jak i mężczyzn w siatkówkę przez kolejne cztery lata będą mogły liczyć na wsparcie Koncernu. Tym samym najcenniejsza polska marka – ORLEN – dalej będzie towarzyszyć zawodnikom i kibicom podczas najważniejszych wydarzeń siatkarskich w kraju i za granicą. PKN ORLEN wspierał reprezentację mężczyzn w siatkówce m.in. podczas zakończonych właśnie Mistrzostw Świata. Ze świeżo upieczonymi wicemistrzami świata spotkał się Daniel Obajtek, Prezes Zarządu Koncernu.

16.09.2022 | przeczytano: 452 razy

W ramach programu ORLEN Skylight accelerator koncern uruchomił nowy projekt pilotażowy - usługę wirtualnego wideobota. Rozwiązanie pomaga i zachęca klientów, odwiedzających stacje paliw ORLEN do aktywacji programu MIKROFLOTA. Projekt będzie realizowany na 200 wybranych stacjach paliw ORLEN w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022 r.

15.07.2022 | przeczytano: 375 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 112)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764