logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PKP INTERCITY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
PKP Intercity zadba o dobre relacje

PKP Intercity w pierwszym kwartale bieżącego roku przewiozło ponad 13,7 mln pasażerów. Spółka codziennie uruchamia ponad 400 pociągów, które docierają do setek miast i mniejszych miejscowości w całej Polsce. Tym samym narodowy przewoźnik dba o dobre relacje – dosłownie i w przenośni. „Dbamy o dobre relacje” to właśnie hasło nowej kampanii promocyjnej, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.

04.05.2023 | przeczytano: 491 razy
Kolej na pierwszą pomoc

PKP Intercity robi kolejny krok, by pasażerowie czuli się jeszcze bezpieczniej. Przewoźnik wystartował z akcją edukacyjną, w ramach której prezentuje zasady udzielania pierwszej pomocy mogące przydać się w każdej sytuacji, m.in. podczas wakacyjnego wypoczynku.

20.07.2021 | przeczytano: 671 razy
Kampania Olympus: „PEN – Miej swoje zdanie!”

Pod koniec października ruszyła kolejna kampania medialna dedykowana aparatom z serii PEN. Kampania trwać będzie do końca 2011, a swoim zasięgiem obejmie prasę i Internet. Efekt akcji marketingowej wsparty będzie niestandardowymi działaniami. Dzięki nagranym internetowym filmom o aparatach PEN autorzy chcą dotrzeć do coraz szerszej publiczności. Istnieje konieczność przekazania rzetelnej wiedzy na temat możliwości kreacyjnych tych aparatów np. jak ciekawie nagrywać filmy, jak wyrażać siebie.

06.11.2011 | przeczytano: 1036 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764