logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PLAY: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 148
Newline Interactive: monitory interaktywne Lyrapro i Elarapro

Newline Interactive na nowo definiuje interaktywne nauczanie i współpracę prezentując dwa monitory interaktywne - Newline LyraPRO i ElaraPRO. Urządzenia z certyfikatem Google EDLA, systemem operacyjnym Android 13 oraz całym zestawem nowoczesnych aplikacji wyraźnie poprawią efektywność i wygodę użytkowników. Połączenie tych rozwiązań z krystalicznym obrazem 4K, szybką i precyzyjną reakcją na dotyk oraz znakomitym dźwiękiem - wprowadzą nową jakość do szkolnych klas i sal konferencyjnych

31.01.2024 | przeczytano: 307 razy

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym Deichmann i od stycznia 2024 r. będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.

18.01.2024 | przeczytano: 373 razy
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki

Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.

28.11.2023 | przeczytano: 727 razy
Kampania trzeciego sezonu The Office PL

Z początkiem listopada rozpoczęła się kampania promująca nowy sezon THE OFFICE PL, w ramach której marka Kropliczanka wystartowała z działaniami na LinkedIn. Za koncept kreatywny kampanii i budowanie zaangażowania w tym kanale społecznościowym odpowiada agencja Havas PLAY, należąca do Havas Media Network.

10.11.2023 | przeczytano: 535 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Havas Play i Mentos promują „Trasę Końca Świata”

Ruszyła współpraca pomiędzy Mentos a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Kooperacja wychodzi również poza scenę, czego efektem jest sesja zdjęciowa, która pojawi się w social mediach obu marek. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.

30.10.2023 | przeczytano: 621 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Miłosz Jacyna na czele Havas Play

W październiku do zespołu agencji Havas Media Network dołączył Miłosz Jacyna obejmując stanowisko Digital Content Managing Director, Havas PLAY. Nowa jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze: branded content, social media, influencer marketing oraz szeroko pojętej rozrywki – gier, muzyki i sportu.

02.10.2023 | przeczytano: 373 razy
Havas Media Network poszerza ofertę o innowacje digital w biznesie i sztuczną inteligencję

Od września Arek Urban objął stanowisko lidera innowacji digital i nowych technologii, w nowopowstałej jednostce Havas Digital Innovation należącej do Havas Media Network.

04.09.2023 | przeczytano: 470 razy

Po 3,5 latach pełnienia funkcji prezesa Clear Channel Polska, Dariusz Janczewski podjął decyzję o odejściu z firmy w celu zbadania alternatywnych możliwości zawodowych. Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland na początku 2020 roku. Następnie kierował pozytywną transformacją kulturową polskiego oddziału, poszerzał zasięg sieci nośników cyfrowch i dostosowywał możliwości reklamowe, jednocześnie z powodzeniem kierując zespołem i wspierając go w wymagającym środowisku makroekonomicznym.  

14.08.2023 | przeczytano: 346 razy
Sierpień w Playerze

11.08.2023 | przeczytano: 666 razy

Telewizja Polska rozszerza dystrybucję swoich kanałów tematycznych. Od 3 lipca TVP Info, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Nauka i Alfa TVP są dostępne dla abonentów Play i UPC.

11.07.2023 | przeczytano: 406 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 148)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764