logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG POLSKIE MEDIA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 76

W 2022 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 4,4 mln zł. Zysk brutto w wysokości 5,7 mln zł wynikał z osiągniętego zysku w wysokości 3,8 mln zł z działalności operacyjnej oraz 1,9 mln zł z działalności finansowej. To kolejny dobry rok w historii Grupy.

28.04.2023 | przeczytano: 325 razy

Do zespołu PMPG Polskie Media S.A. dołączył Krzysztof Nowicki, który objął rolę Doradcy Zarządu i Dyrektora ds. Rozwoju Produktów Mediowych. Jego główną misją będzie zidentyfikowanie strategicznych projektów rozwojowych zarówno w  obrębie istniejących produktów wydawniczych, jak i nowych domen.

21.04.2023 | przeczytano: 197 razy
Okładka „Wprost” zwyciężyła w ogólnopolskim konkursie

Paweł Kuczyński grafik współpracujący od lat z redakcją „Wprost” wygrał tegoroczną, piątą edycję Ogólnopolskiego Konkursu na Rysunek Prasowy im. Aleksandra Wołosa, w którym wzięło udział 58 artystów. Nagrodę pozaregulaminową otrzymał również Rafał Skwierawski, który od kilku lat prowadzi w e-wydaniu „Wprost” rubrykę satyryczną pt. „Iskra w oku”.

12.04.2023 | przeczytano: 253 razy

Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która również zdobywa coraz więcej zaangażowanych użytkowników. Pojawienie się w strukturach nowego stanowiska jest związane nie tylko z usprawnieniem bieżącego zarządzania operacyjną pracą redakcji, ale planami rozwojowymi na 2023r.

06.02.2023 | przeczytano: 592 razy

Grupa PMPG Polskie Media, spółka matka w grupie wydawniczej, planuje kolejną fazę optymalizacji i podnoszenia efektywności siatki reklamowej obu serwisów grupy tj. wprost.pl i dorzeczy.pl. Do realizacji ambitnego zadania Zarząd zaprosił Filipa Sadowskiego, który od stycznia 2023r. oficjalne przejął pełną odpowiedzialność za optymalizacje systemów serwujących reklamy, w tym sprzedaż programatyczną.

16.01.2023 | przeczytano: 293 razy

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.

29.11.2022 | przeczytano: 275 razy

Wprost.pl, którego wydawcą jest Spółka AWR Wprost należąca do Grupy PMPG Polskie Media, rusza z serwisem wnętrzarskim dom.wprost.pl poświęconym projektowaniu i urządzaniu wnętrz, tarasów i ogrodów, budowie, remontom, promocji designu i architektury. Nie zabraknie także informacji o branżowych wydarzeniach, zjawiskach i trendach z całego świata.

03.10.2022 | przeczytano: 404 razy

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy PMPG Polskie Media w I półroczu 2022 r. wyniosły ponad 21 mln zł i są o 68% wyższe od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Skonsolidowana EBITDA Grupy w I półroczu br. wyniosła 2,6 mln zł.

26.09.2022 | przeczytano: 201 razy
Do Rzeczy liderem portali konserwatywnych

Według wyników badania Mediapanel Gemius za czerwiec 2022 roku, portal DoRzeczy.pl odwiedziło ponad 3,8 mln realnych użytkowników, to o blisko 452 tys. więcej niż w maju tego roku. Po raz pierwszy wyprzedziliśmy portal tvp.info, który odwiedziło 2,6 mln realnych użytkowników (o 1,26 mln mniej niż DoRzeczy.pl). Na kolejnych miejscach znalazły się wpolityce.pl (1,47 mln użytkowników), niezalezna.pl (0,74 mln użytkowników) i tvrepublika.pl (0,29 mln użytkowników). DoRzeczy.pl zanotowało też największą liczbę wizyt, która wyniosła w czerwcu 16,78 mln.

11.07.2022 | przeczytano: 331 razy

Podcasty, choć nie są już nowością, to właśnie teraz stają się jedną z najpopularniejszych form publikacji. Wyniki badania przeprowadzonego przez panel Ariadna dla „Wprost” i Studio PLAC w maju 2022 roku wskazują, że już niemal jedna trzecia wszystkich użytkowników Internetu, słucha podcastów przynajmniej raz w tygodniu, a wartość ta nieustannie wzrasta. Wprost i Studio Plac postanowiły wnikliwie przyjrzeć się tej formie publikacji, a zebrane informacje zaprezentować w załączonym Raporcie.

04.07.2022 | przeczytano: 492 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 76)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764