logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PMPG Polskie Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 126
Grupa PMPG Polskie Media: przegląd opcji strategicznych

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zakończył przegląd opcji strategicznych. Jego efektem ma być przygotowanie strategii rozwoju, która będzie zakładać m.in. dalszą transformację Grupy i skupienie się na budowaniu zdywersyfikowanego portfolio dóbr cyfrowych wytwarzanych w oparciu o własne zasoby jak i nabywane poprzez inwestycje, w tym także na zasadzie transakcji media for equity. Grupa będzie chciała również postawić na rozwijanie dotychczasowych aktywów poprzez zewnętrzne inwestycje. Nowa strategia ma zostać opublikowana w I połowie 2024 roku.

06.03.2024 | przeczytano: 311 razy
PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych formatów oraz tworzeniu nowych serwisów tematycznych.

29.02.2024 | przeczytano: 518 razy

PMPG Polskie Media S.A., holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, podsumowuje wyniki za III kw. 2023 r. W minionym okresie przychody wyniosły 11,7 mln zł, co oznacza wzrost o 13 proc. rdr., EBITDA zwiększyła się o 72 proc. rdr. do ponad 1 mln zł, z kolei zysk netto wzrósł ponad 3-krotnie do 3,6 mln zł. Motorem napędowym wyników była działalność eventowa oraz nowe formaty oferowane na stronach Wprost.pl.

25.11.2023 | przeczytano: 327 razy
Startuje agencja reklamowa Esperienza Creative Technology

Social media agencji witają serdecznym „ciao!”, a na stronie znajdziemy manifest: „Budujemy pozytywne doświadczenia z marką. Digital-first to dla nas oczywistość, teraz stawiamy na Customer-first”.

27.10.2023 | przeczytano: 526 razy
Prof. Aleksandra Przegalińska felietonistką „Wprost”

Na łamach „Wprost” zadebiutowała prof. Aleksandra Przegalińska. Tematami jej felietonów będzie to, jak nowe technologie wpływają na naszą pracę, relacje, a nawet tożsamość. – Będziemy krytycznie analizować trendy, demaskować mity i poszukiwać odpowiedzi, które pomogą nam zrozumieć, w jakim kierunku zmierza nasza cyfrowa przyszłość – zapowiada profesor Aleksandra Przegalińska. Pierwszy felieton ukazał się 4 października 2023 r.

07.10.2023 | przeczytano: 366 razy
Wzrost przychodów Grupy PMPG Polskie Media S.A. w I połowie 2023 r.

Grupa PMPG Polskie Media S.A. nie tylko utrzymała, ale nawet powiększyła w pierwszym półroczu przychody o 4 proc. względem analogicznego okresu 2022 r., który był dla Grupy PMPG Polskie Media S.A. rekordowy pod tym względem.

22.09.2023 | przeczytano: 292 razy

W I kwartale 2023 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 679 tys. zł, a w analogicznym okresie roku poprzedniego wskaźnik ten wynosił 623 tys. zł. Oznacza to wzrost zysku netto o 9 proc.

02.06.2023 | przeczytano: 266 razy

W 2022 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 4,4 mln zł. Zysk brutto w wysokości 5,7 mln zł wynikał z osiągniętego zysku w wysokości 3,8 mln zł z działalności operacyjnej oraz 1,9 mln zł z działalności finansowej. To kolejny dobry rok w historii Grupy.

28.04.2023 | przeczytano: 471 razy

Do zespołu PMPG Polskie Media S.A. dołączył Krzysztof Nowicki, który objął rolę Doradcy Zarządu i Dyrektora ds. Rozwoju Produktów Mediowych. Jego główną misją będzie zidentyfikowanie strategicznych projektów rozwojowych zarówno w  obrębie istniejących produktów wydawniczych, jak i nowych domen.

21.04.2023 | przeczytano: 412 razy

Grupa PMPG Polskie Media, spółka matka w grupie wydawniczej, planuje kolejną fazę optymalizacji i podnoszenia efektywności siatki reklamowej obu serwisów grupy tj. wprost.pl i dorzeczy.pl. Do realizacji ambitnego zadania Zarząd zaprosił Filipa Sadowskiego, który od stycznia 2023r. oficjalne przejął pełną odpowiedzialność za optymalizacje systemów serwujących reklamy, w tym sprzedaż programatyczną.

16.01.2023 | przeczytano: 441 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 126)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764