logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PPG Deco: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
PPG dołącza do projektu „Muzycznych Murali” w Opolu

Firma PPG poinformowała dzisiaj, że została partnerem projektu pod nazwą „Muzyczne Murale”, realizowanego przez miasto Opole. W ramach tegorocznej edycji projektu, firma przekazała farby marki Sigma Coatings na stworzenie nowego murala, który upamiętnia Zbigniewa Wodeckiego, jednego z najwybitniejszych artystów polskiej sceny muzycznej, oraz uatrakcyjnia otoczenie miasta.

13.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 870 razy
Dominik Strzelec ambasadorem marki Drewnochron

Popularny projektant ogrodów, Dominik Strzelec, został ambasadorem marki Drewnochron. W ramach współpracy edukuje, jak dbać o drewno w przydomowej przestrzeni, by na długo mogło zachować funkcjonalność i cieszyć swoim niepowtarzalnym pięknem. Ważnym elementem wspólnych działań jest cykl filmów prezentujących sposoby na skuteczne i efektowne zabezpieczenie drewna w przydomowej przestrzeni. Komunikacja tej eksperckiej współpracy jest prowadzona z wykorzystaniem mediów społecznościowych zarówno marki Drewnochron, jak i Dominika Strzelca.

13.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 666 razy
Konkurs na projekt i wykonanie muralu Zbigniewa Wodeckiego

Opolska trasa „Muzycznych murali” wzbogaci się o nowe dzieło przedstawiające Zbigniewa Wodeckiego, jednego z najważniejszych artystów związanych z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki w Opolu. A okazja ku temu jest szczególna, ponieważ opolski festiwal obchodzi w tym roku Jubileusz 60-lecia.

16.03.2023 | Konkursy | przeczytano: 933 razy

Agencja Practum Consulting będzie realizować działania z zakresu PR produktowego dla marek należących do międzynarodowego koncernu PPG. W szczególności, Practum będzie prowadzić relacje z mediami na rzecz farb i innych rozwiązań dekoracyjnych w domu i w przydomowej przestrzeni marek Tikkurila, Beckers, Dekoral i Drewnochron. Agencja dotychczas obsługiwała brandy należące do Grupy Tikkurila, a w wyniku przetargu objęła opieką także inne marki z rozszerzonego portfolio połączonych biznesów PPG Deco Polska i Tikkurila Polska.

14.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 412 razy

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę mediową PPG, tym samym obroniła budżet Tikkurila i rozpoczyna pracę na rzecz całego portfolio marek PPG Deco Polska.

16.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 305 razy
Drewnochron z nową kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”

W kwietniu br. ruszyła nowa kampania promująca markę Drewnochron, producenta środków do ochrony i dekoracji drewna, należącego do portfolio PPG Deco Polska. Koncept kreatywny nawiązuje do emocji związanych z rodzinnymi relacjami. Doświadczenia bohaterów narracji pokazują, jak wielka wartość tkwi w wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie.

30.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 639 razy
Marka Dekoral startuje z nową kampanią

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.

16.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 1330 razy
Dekoral: Nowe logo, identyfikacja wizualna i opakowania

Istniejąca na polskim rynku od 1998 roku marka Dekoral zmienia swoje oblicze wraz z wdrożeniem nowego logo.

18.02.2019 | Z rynku | przeczytano: 4772 razy
Cursor wspiera sprzedaż marki Dekoral

Cursor z Grupy OEX realizuje projekt obejmujący wsparcie działań sprzedażowych w formule 360 stopni dla PPG Deco Polska, właściciela marki Dekoral.

31.07.2017 | Z rynku | przeczytano: 970 razy
Clean&Color: Spoty marki Dekoral na antenie

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa farby Clean&Color, nowego produktu marki Dekoral. Akcja promująca satynową farbę lateksową obejmie najważniejsze media i potrwa do końca sezonu 2016. Produkt będzie prezentowany w 30-sekundowych oraz 10-sekundowych filmach reklamowych, dzięki którym klienci poznają zalety produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej.

23.05.2016 | Z rynku | przeczytano: 519 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764