logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PPL Koral: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Mikołaj Rey poprowadzi Pyszne Studio marki Bracia Koral

Marka Bracia Koral, startuje z kolejną odsłoną internetowego projektu "Pyszne studio" na kanale YouTube. Gospodarzem tegorocznej edycji kulinarnego show będzie znany i lubiany kucharz – Mikołaj Rey, który zabierze widzów w podróż dookoła świata z lodami Bracia Koral w roli głównej.

08.04.2021 | przeczytano: 238 razy
Koral Dance Show z gwiazdami tańca

Po tanecznym spocie lodów Koral „Anytime Anyplace keep summer in you heart!” przyszła pora na taneczny konkurs. Poprowadzą go znane m.in. z telewizyjnych show gwiazdy tańca i choreografowie m.in. Agnieszka Kaczorowska-Pela czy Majkel Kalcowski.

31.07.2020 | przeczytano: 740 razy
Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na Tiktoku

Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do młodych użytkowników. Chcemy inspirować naszych odbiorców do dzielenia się pomysłami na to jak rozwijać swoje pasje i „zajawki” nie wychodząc z domu – mówi Piotr Gąsiorowski dyrektor marketingu PPL Koral.

31.03.2020 | przeczytano: 475 razy
Bracia Koral z nowymi programami na Youtube

Marka Bracia Koral w nowym sezonie stawia na swoje kanały social mediowe. Po dużym sukcesie kulinarnego show „Pyszne studio” na kanale YouTube oraz na oficjalnym profilu Facebook powstanie druga edycja programu. Wystartuje również całkowicie nowy cykl wywiadów „Porozmawiajmy jak Bracia”, w którym gościć będą ciekawe osobowości (nie tylko z pierwszych stron gazet) opowiadające o swoich niezwykłych historiach, zainteresowaniach, czy profesjach. Pierwszy odcinek został nagrany w helikopterze na trasie Arłamów-Rzeszów, a jego gościem był ambasador marki Damian Kordas.

18.03.2020 | przeczytano: 724 razy
Lody Koral dla uczestników konferencji Internetbeta

W Kielnarowej pod Rzeszowem trwa konferencja marketingowa InternetBeta, łącząca środowiska związane z Internetem i nowymi technologiami. Chwil relaksu dostarcza uczestnikom partner konferencji - producent lodów, PPL Koral.

21.09.2018 | przeczytano: 781 razy
Koral z kampanią lodów Grand

Wystartowała kampania lodów Koral oraz marki premium największego polskiego producenta z Nowego Sącza, lodów Grand. Kampanię rozpoczynają spoty reklamowe oraz wielki konkurs przyjemności „Grand Błogie chwile”.

04.04.2018 | przeczytano: 1533 razy (komentarzy: 1)
Znany kucharz rozpoczyna współpracę z marką Bracia Koral

Łukasz Konik, kucharz współpracujący z sieciami hoteli, stworzy przepisy na desery lodowe dla marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, młodszego brandu PPL Koral.

15.05.2017 | przeczytano: 1399 razy
Premiera spotu marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej

uż w Wielką Sobotę w TVP oraz telewizji POLSAT będzie można zobaczyć nowy spot reklamowy marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej z udziałem Zbigniewa Wodeckiego.

15.04.2017 | przeczytano: 548 razy
Zbigniew Wodecki kolejnym ambasadorem marki Bracia Koral

Doda, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski - wśród ambasadorów marki Koral jest wiele znanych osób. Do portfolio gwiazd, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor - Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej.

23.02.2017 | przeczytano: 586 razy
Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral.

10.02.2017 | przeczytano: 435 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764