logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR Hub: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 39

PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.

17.04.2024 | przeczytano: 145 razy
PR Hub i Fundacja Orange łączą moce w projekcie Megamisja

PR Hub wspiera Fundację Orange w najnowszej edycji programu edukacyjnego MegaMisja. który jest realizowany w całej Polsce już od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za nabór do programu i wsparcie działań komunikacyjnych.

27.03.2024 | przeczytano: 319 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja PR Hub jako jedyna firma z Polski otrzymała nominację w konkursie World Public Relations & Communication Awards organizowanym przez międzynarodową organizację Global Alliance for PR. Wyróżniony przez Jury projekt to komunikacja PR nowej strategii biznesowej Grupy Eurocash.

07.09.2023 | przeczytano: 485 razy
Borderline #Kuzrozumieniuiakceptacji – rusza kampania edukacyjna

Fundacja zPogranicza oraz agencja PR Hub rozpoczynają kampanię edukacyjną Borderline #kuZrozumieniuiAkceptacji. Celem działań jest budowanie świadomości i przeciwdziałanie stygmatyzacji osób z zaburzeniem typu borderline. Punktem wyjścia kampanii jest sondaż1, z którego wynika, że chociaż niemal wszyscy badani internauci spotkali się z terminem „borderline”, poziom jego zrozumienia jest niski. Sondaż przeprowadzony wśród społeczności internetowej wykazał, że aż 98,4% osób słyszało termin „borderline”, a ponad połowa zadeklarowała, że zna kogoś ze zdiagnozowanym tym zaburzeniem. Ankietowali przyznali jednak, że ich zdaniem społeczeństwo nie wie wystarczająco wiele o borderline (92,1%), a co piąta osoba przyznała, że sama ma niski poziom wiedzy na ten temat.  Co ważne, połowa (50,7%) ankietowanych ma poczucie, że nawet specjaliści z zakresu ochrony zdrowia psychicznego nie dysponują wystarczającą ilością informacji na temat borderline. Większość respondentów przyznało, że spotkało się z używaniem terminu borderline jako obelgi (52,8%).

12.05.2023 | przeczytano: 514 razy

Agencja PR Hub opracowała i realizuje strategię komunikacji korporacyjnej dla Lagardère Travel Retail – wiodącego operatora rynku travel retail w Polsce, który działa także w lokalizacjach typowo handlowych i ma w portfolio ok. 40 brandów takich jak Relay, So Coffee, InMedio czy Aelia Duty Free. W zakresie działań PR Hub znalazł się również kompleksowy konsulting, którego celem jest wdrożenie i utrzymanie przyjętej linii komunikacji we wszystkich obszarach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

28.11.2022 | przeczytano: 286 razy

Należąca do Lagardère Travel Retail sieć kawiarni So Coffee świętuje w tym roku 10. urodziny. Działania komunikacyjne powierzyła firmie PR Hub.

03.11.2022 | przeczytano: 604 razy
Premiera książki SAPR „Instrukcja obsługi Agencji PR”

Rozsądek podpowiada, by produktów używać zgodnie z załączoną do nich instrukcją obsługi. Czy tę zasadę można odnieść także do usług PR? Okazuje się, że tak! Zachęcają do tego autorzy „Instrukcji obsługi Agencji PR”, wydanej przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR).

11.10.2022 | przeczytano: 903 razy
Tomasz Kułakowski w agencji PR Hub

Tomasz Kułakowski, dotychczasowy rzecznik prasowy producenta napojów Krynicy Vitamin, 1 października objął stanowisko Account Directora w agencji PR Hub. Były korespondent Polsatu w Moskwie i były dziennikarz Czarno na Białym w TVN24 wzmocni agencję w obsłudze klientów z branży spożywczej, FMCG, deweloperskiej i energii odnawialnej.

03.10.2022 | przeczytano: 813 razy
SAPR z nowym zarządem

Emilia Hahn, założycielka agencji PR Hub, została prezeską Stowarzyszenia Agencji Public Relations.   Do zarządu weszli również Łukasz Dziedzic, członek zarządu i dyrektor generalny Grupy PRC Holding, Sylwia Kuligowska, CEO i założycielka SCOPE PR, Paweł Soproniuk, prezes zarządu, partner w Neuron APR oraz Jakub Zajdel, CEO more communications agency. Zarząd SAPR został wybrany na dwuletnią kadencję. Wybory odbyły się 14 września, podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

15.09.2022 | przeczytano: 1137 razy

Agencja PR Hub opracowała strategię i zrealizuje działania komunikacyjne dla Programu Grantowego SOFIA firmy ONDE – czołowego generalnego wykonawcy farm wiatrowych i fotowoltaicznych w Polsce. PR Hub będzie odpowiadał za komunikację pierwszej edycji Programu SOFIA realizowanego w ramach projektu ONDE FLOW. Program zakłada realizację projektów badawczych z zakresu OZE. To znakomity przykład współpracy biznesu i nauki.

14.09.2022 | przeczytano: 485 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 39)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764