logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PSH Lewiatan: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Z powodu szybko rosnących cen Polacy zmieniają swoje przyzwyczajenia zakupowe

Niewidziana od przeszło ćwierćwiecza w takiej skali inflacja spowodowała, że konsumenci rozważniej wydają pieniądze. To oznacza, że jeszcze bardziej niż przed tak dynamicznymi podwyżkami zwracają uwagę na ceny na sklepowych półkach. 31 proc. konsumentów przyznaje, że częściej porównuje ceny w różnych sklepach, 38 proc. wybiera przecenione produkty, a 18 proc. zrezygnowało z produktów premium – wynika z badań sieci PSH Lewiatan. Nawet jeśli wzrost cen wyhamuje, to część nowych przyzwyczajeń pozostanie w zachowaniach konsumentów, podobnie jak stało się to w trakcie i po pandemii.

10.10.2022 | przeczytano: 591 razy
Tomasz Jakubiak ambasadorem sieci Lewiatan

Polska Sieć Handlowa Lewiatan rusza z nową strategią komunikacji. Ambasadorem marki zostanie popularny kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. Wybór Tomasza Jakubiaka na twarz marki nie był przypadkowy. Chef od lat zajmuje się promocją kuchni regionalnej, podobnie jak Lewiatan przekonując Polaków, że warto sięgać po lokalne produkty i smaki.

08.07.2022 | przeczytano: 349 razy

Na zlecenie firmy PSH Lewiatan – jednej z najstarszych polskich sieci franczyzowych, agencja OBTK poprowadzi kampanię promującą przedsiębiorczość. Merytoryczny patronat nad akcją objęła: Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Fundacja Firmy Rodzinne, Instytut Biznesu Rodzinnego, Uniwersytet SWPS i Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej.

31.03.2021 | przeczytano: 398 razy
Polacy to „Urodzeni Przedsiębiorcy” – start inicjatywy

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, których jest już ponad 2 miliony, to główna siła napędowa polskiej gospodarki – jak wynika z danych GUS, generują już niemal połowę polskiego PKB. Jednak czy Polska to dobre miejsce do prowadzenia własnego biznesu? Mimo, że niemal 60% badanych uważa, że Polacy posiadają predyspozycje i cechy, którymi powinien charakteryzować się dobry przedsiębiorca, to jednocześnie warunki do prowadzenia i rozwijania biznesu w Polsce aż 40% z nas ocenia jako niekorzystne. W odpowiedzi na współczesne wyzwania właścicieli firm, rusza inicjatywa „Urodzeni Przedsiębiorcy”, której misją jest docenienie, wzajemne wsparcie, wymiana doświadczeń oraz edukacja na rzecz rozwoju polskiej przedsiębiorczości.

09.03.2021 | przeczytano: 750 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764