Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.
03.10.2023 | przeczytano: 462 razyPURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers KIDS” składa się z 7 rozdziałów i porusza takie aspekty, jak: reklamowy potencjał branży, analiza popularności pojęć – np. e-sport czy metawersum, kwestie finansowe, oglądanie innych graczy oraz informacje ogólne o profilu młodych fanów gier w Polsce.
06.12.2022 | przeczytano: 539 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 2) |