logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZL: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 101

Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz pierwszy znajdą się reklamy w podcastach.

25.03.2019 | przeczytano: 97 razy
Kredyty firmowe z dojazdem do klienta w kampani Alior Banku

Alior Bank, laureat rankingu magazynu Forbes w kategoriach „Bank przyjazny firmie” i „Bank rekomendowany firmie”, rozpoczyna nową kampanię skierowaną do klienta biznesowego. Jej głównym celem jest promocja kolejnych udogodnień w kredytach dla mikro i małych firm. Tym samym bank chce pokazać klientocentryczne podejście do obsługi przedsiębiorców – tj. możliwość dojazdu bankiera do klienta na jego życzenie.

04.03.2019 | przeczytano: 176 razy
Promocja konsumencka „Dwa Szybkie Żubry”

Z początkiem lutego rusza czwarta edycja uwielbianej przez Polaków promocji konsumenckiej „Dwa Szybkie Żubry”. Marka powraca nie tylko z milionami podwójnych nagród, ale również z nowym spotem reklamowym. W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu.

23.01.2019 | przeczytano: 343 razy
Świąteczna kampania E. Wedel

Okres przedświąteczny jest bardzo intensywny – czas szybko upływa na sprzątaniu, gotowaniu i kupowaniu prezentów. W tej gorączce łatwo się zatracić, dlatego wysłannicy E. Wedel pod postacią chłopca i zebry mówią stop i przypominają, co w święta jest najważniejsze – dziecięca radość. Marka w swojej bożonarodzeniowej kampanii podsuwa także Polakom pomysły na prezenty i zachęca do dołączania do nich wedlowskich słodyczy – ponieważ wszystko jest lepsze z Wedlem.

04.12.2018 | przeczytano: 254 razy
Nowa digitalowa kampania Alior Banku

Alior Bank ruszył z nową kampanią digitalową dotyczącą nowej bankowości internetowej i mobilnej. Tym razem bank postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, angażując głównie użytkowników mediów społecznościowych.

28.11.2018 | przeczytano: 130 razy
Dwa Żubry na rozgrzewkę – ruszyła nowa kampania marki

Wraz z nadejściem mroźnych dni, puszcza odkrywa zupełnie nowe, zimowe oblicze. Niezwykła aura dla mieszkańców lasu bywa jednak nie lada wyzwaniem, na szczęście z pomocą przychodzi charyzmatyczny Król Puszczy. Wraz z nowym spotem, który w telewizji i social mediach pojawił się na początku listopada, Żubr wkracza w sezon zimowy.

13.11.2018 | przeczytano: 208 razy
Alior Bank z jesienną kampanią pakietu kredytowego dla małych firm

Alior Bank, wyróżniony przez magazyn Forbes tytułem „Banku przyjaznego firmie” i „Banku rekomendowanego firmie”, rozpoczyna jesienną odsłonę kampanii promującej Pakiet kredytowy dla klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo. O „kredycie firmowym do 600 tys. zł na bardzo prostych zasadach” będzie można usłyszeć w telewizji, radiu i w Internecie. Reklama Pakietu kredytowego pojawi się również na witrynach oddziałów, a ulotki i plakaty zyskają nową oprawę graficzną.

13.11.2018 | przeczytano: 242 razy
Alior Bank promuje Pożyczkę na Piątkę

Alior Bank rusza z nową kampanią reklamową promującą Pożyczkę na Piątkę – produkt, którym można swobodnie sterować, czyli dopasowywać go do swoich potrzeb. Motyw awionetki widoczny w spotach reklamowych i na witrynach banku ma podkreślić elastyczność produktu, dzięki której to klient decyduje jak długo chce spłacać pożyczkę i jaką kwotę. Nazwa pożyczki nawiązuje do niskiego oprocentowania – 5%. Sprzedaż Pożyczki na Piątkę wspierać będzie wielokanałowa kampania marketingowa.

24.09.2018 | przeczytano: 394 razy
Nowa kampania czekolad gorzkich E. Wedel

W telewizji można już oglądać nowy spot z udziałem najsłynniejszych wedlowskich bohaterów – tym razem chłopiec na zebrze zawędrowali do gorącej Ghany, aby promować nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Poza telewizją, działania obejmują również internet oraz prasę.

13.09.2018 | przeczytano: 508 razy
Pawełek budzi radość w nowej kampanii E.Wedel

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca kultowe batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” obejmą telewizję, outdoor, internet oraz prasę, a ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJskim Princess Rap.

21.08.2018 | przeczytano: 480 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 101)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764