logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZL: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 123
Uniqa łączy się z Axa

Coraz bliżej połączenia prawnego UNIQA i AXA. Wkrótce obie firmy będą już działać pod nazwą UNIQA. Połączenie firm poprzedza kampania wizerunkowa. Media do kampanii zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).

22.02.2021 | przeczytano: 184 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Salony Agata prezentują nowy spot reklamowy

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie nowy spot reklamowy przygotowany przez Salony Agata. To kontynuacja zabawnych perypetii Synowej i Teściowej, których role odgrywają Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. W najnowszej odsłonie kampanii zaprezentowana została oferta mebli kuchennych Qubik wraz z 15-letnią, bezpłatną gwarancją.

03.02.2021 | przeczytano: 251 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w listopadzie 2020

W listopadzie spośród reklam na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów. Internauci polubili szczególnie spot Ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej. Na podium znalazła się również reklama x-komu z okazji 18. urodzin.

18.12.2020 | przeczytano: 319 razy
Salony sieci Agata ponownie otwarte: nowy spot reklamowy

Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. W trosce o bezpieczeństwo klientów we wszystkich punktach sprzedaży sieci obowiązują najwyższe standardy sanitarne. Marka przygotowała właśnie nową akcję promocyjną, której towarzyszy kolejna telewizyjna historia z udziałem Synowej (Małgorzaty Sochy) i Teściowej (Ewy Kasprzyk).

01.12.2020 | przeczytano: 517 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w październiku 2020

Gang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu, we wrześniu także uplasowało się na podium.

26.11.2020 | przeczytano: 411 razy
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie AwardsZobacz fotorelację

Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.

24.11.2020 | przeczytano: 732 razy

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła odbierając nagrodę Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.

20.11.2020 | przeczytano: 260 razy
Awanse w dziale strategii VMLY&R

Małgorzata Dajczer oraz Łukasz Tarnowski od początku sierpnia objęli nowe stanowiska w strukturach agencji. Jako strategy group head koordynują pracę zespołów strategicznych VMLY&R.

20.08.2020 | przeczytano: 632 razy
Videoselfie w telewizyjnej kampanii reklamowej Alior Banku

Alior Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej, która potrwa do 29 lipca. W spocie promującym Konto Jakże Osobiste zachęca do zakładania rachunku za pomocą VideoSelfie w aplikacji mobilnej. Jest to nowe rozwiązanie, które umożliwia potwierdzanie tożsamości całkowicie zdalnie. Działania reklamowe obejmują telewizję, platformy VOD oraz internet.

23.07.2020 | przeczytano: 419 razy

Zakończył się przetarg na obsługę E.Wedel – kultowej czekoladowej marki w Polsce. W ramach procesu, do którego zaproszono najlepsze agencje kreatywne na rynku, zwycięską agencją zostało Saatchi & Saatchi. To właśnie ta agencja zaprojektuje komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 rok, czyli rok jubileuszu Wedla. Za wybrane działania komunikacyjne agencja będzie odpowiadać jeszcze w tym roku.

08.07.2020 | przeczytano: 299 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 123)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764