logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZPN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 69

STS, największa firma bukmacherska w Polsce, przedłużył o kolejne lata umowę z PZPN i pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 roku. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.

21.03.2023 | przeczytano: 191 razy
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium grudnia. Na podium RMF FM i Onet

Na pozycję lidera najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce powraca Wirtualna Polska. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w grudniu na informacje portalu inne redakcje powoływały się ponad 2,3 tys. razy. Na drugim miejscu znalazła się stacja RMF FM z liczbą ponad 2,2 tys. odwołań w innych tytułach, a podium zamyka Onet, który w ubiegłym miesiącu cytowano 2 tys. razy.

09.02.2023 | przeczytano: 427 razy (komentarzy: 2)

PKN ORLEN przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Koncern przez blisko cztery lata będzie Sponsorem Generalnym polskiej piłki nożnej, jedenastu reprezentacji narodowych, w tym reprezentacji mężczyzn oraz Sponsorem Tytularnym rozgrywek piłkarskich – m.in. Ekstraligi kobiet, Pucharu Polski kobiet oraz ePucharu Polski. Marka ORLEN będzie dalej towarzyszyć zawodnikom i zawodniczkom oraz kibicom podczas najważniejszych wydarzeń piłkarskich. Współpraca z PZPN obejmie także realizację przez PKN ORLEN projektów piłkarskich ukierunkowanych na wsparcie i rozwój dzieci i młodzieży.

13.01.2023 | przeczytano: 219 razy
RMF FM z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju

Listopadowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera RMF FM. Według Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) na stację inni dziennikarze w kraju powoływali się 2,4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła Rzeczpospolita z wynikiem ponad 1,9 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Wirtualna Polska liczbą 1,8 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o osiemnaście oczek odnotowała zaś stacja telewizyjna — TVP Sport.

20.12.2022 | przeczytano: 408 razy
Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej

Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 roku została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.

29.11.2022 | przeczytano: 276 razy
Tarczyński: piłkarska kampania marki

Tarczyński nie zwalnia tempa. Lider sprzedaży kabanosów w Polsce we wrześniu został sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a flagowe produkty marki jej oficjalną przekąską. Teraz producent wprowadza na rynek kolejną nowość, wręcz stworzoną dla kibiców sportu. Mowa o Kabanosach Exclusive 100% z kurczaka, które wyróżnia zarówno smak, jak i obniżona zawartość tłuszczu. Produkty dostępne są już na rynku, a teraz możemy zobaczyć je w najnowszej kampanii reklamowej marki i towarzyszących jej piłkarskich spotach.

17.11.2022 | przeczytano: 482 razy
Kampania „Polska bez barier” zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię „Polska bez barier”, w której zachęca osoby niepełnosprawne do korzystania z uroków podróżowania po całej Polsce.

16.11.2022 | przeczytano: 370 razy
Tarczyński oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski

Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej ma nowego sponsora. Został nim Tarczyński – rynkowy lider kabanosów i marka nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce. Kontrakt został podpisany na 2 lata z możliwością przedłużenia. Umowa zakłada m.in. nadanie produktom marki tytułu „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”.

23.09.2022 | przeczytano: 295 razy
Zmiany w dziale produkcji Endorfina Events

Do zespołu endorfina events dołączyły Senior Project Managerka, Gosia Trepka i Junior Event Managerka - Pola Gil. endorfina events rozwija dalej dział produkcji odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów i nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami na wysokim poziomie.

24.08.2022 | przeczytano: 701 razy
PZPN zyskuje nowego Sponsora Strategicznego - Inpost

Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna współpracę z firmą InPost, liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie tworzy nowy standard na szczycie piramidy sponsorskiej, stając się Sponsorem Strategicznym federacji – to największy w historii Reprezentacji kontrakt z firmą prywatną. Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia najsilniejszych polskich marek. Wysoka reputacja i wiarygodność marki Reprezentacji, budowanej dzięki niesłabnącemu zainteresowaniu kibiców, grze na najważniejszych piłkarskich turniejach i ekspozycji medialnej na szeroką skalę, w połączeniu z siłą brandu InPost, nr 1 innowacji, pozwoli na zwiększenie zaangażowania kibiców w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentuje nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej.

01.06.2022 | przeczytano: 464 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 69)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764