logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 423
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN

Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.

15.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 151 razy
Zondacrypto sponsorem wyścigów kolarskich PZU Gran Fondo Series

Strade Bianche, Milano-Sanremo czy Giro d’Italia – to tylko przykłady współprac dobrze znanej z zaangażowania w kolarstwo firmy zondacrypto. Partner drużyny Canyon//SRAM zondacrypto tym razem zdecydował się na wsparcie największej w Polsce serii wyścigów kolarskich dla amatorów – PZU Gran Fondo Series.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 201 razy
Nowa szefowa marketingu VeloBanku

5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

10.05.2025 | Personalia | przeczytano: 360 razy
Globalny Pakt Mediów Przeciwko Dezinformacji

Dziennikarze i dziennikarki z całego świata podpisali Globalny Pakt Mediów Przeciwko Dezinformacji zainicjowany przez Fundację PZU wraz z Grupą Agora - gospodarzem 76. edycji World News Media Congress. 

09.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 306 razy

Ełk, Lublin, Poznań, Gdynia – to cztery lokalizacje, w których odbędzie się tegoroczny sezon PZU Gran Fondo Series, czyli cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów, który przyciąga rowerzystów z całego świata. PZU jako sponsor tytularny wyścigów, zawraca uwagę na bezpieczeństwo w ruchu drogowym oraz promuje aktywny tryb życia.

04.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 246 razy
Kongres WNMC2025: Grupy Agora w debacie o przyszłości mediów 

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych (WNMC) w Krakowie w tym roku skoncentruje się na najważniejszych wyzwaniach stojących przed mediami: przyszłości dziennikarstwa w dobie sztucznej inteligencji, odbudowie zaufania społecznego do tradycyjnych źródeł informacji, strategiach walki z dezinformacją oraz transformacji cyfrowej modeli biznesowych.  

29.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 235 razy
Duma Polaków: badanie w ramach kampanii We Did It In Poland

Trzech na czterech Polaków uważa, że Polska ma duży potencjał rozwojowy. Jednocześnie jednak co trzeci badany jest zdania, że większe przedsięwzięcia nie mają tu szans powodzenia. Kampania We Did It In Poland ma na celu skierowanie uwagi na potencjał polskiej przedsiębiorczości. Aż 60 proc. respondentów jest dumna ze swojego rozwoju, co trzeci ze swojej działalności prospołecznej, a co dziesiąty ze swojej zaradności. Wyniki badania wskazują także, że ważnym powodem do dumy dla Polaków są dzieci (36 proc.) i rodzina (15 proc.). Kobiety częściej są dumne z dzieci (48 proc.), a mężczyźni ogólnie z rodziny (20 proc.).

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 238 razy
Dezinformacja i „Czysty przekaz” w kampanii Fundacji PZU

W czasach, gdy aż 84 proc. Polek i Polaków deklaruje, że spotkało się z fake newsem, a co drugi rodak nie czuje się w sieci bezpiecznie, Fundacja PZU rozpoczyna kampanię #CzystyPrzekaz. Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon Marciniak w ramach akcji pokazują, jak nie wpaść w pułapkę fałszywych informacji zagrażających naszemu zdrowiu, relacjom i społecznej spójności. Szeroko zakrojona kampania obejmie działania społeczne i edukacyjne, w tym warsztaty w szkołach.

16.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 365 razy
Alior Bank nową firmą członkowską IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Alior Bank– jeden z najszybciej rozwijających się banków uniwersalnych w Polsce.

13.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 283 razy
PZU z kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie

PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.

03.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 320 razy
1 2 3
Strona 1/43 (artykułów: 423)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764