logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PZU: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 313

Na stanowisko Prezesa Zarządu Polska Press został powołany Marcin Dec, ceniony menadżer, związany z branżą mediowo-reklamową od ponad 20 lat. Decyzja Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia umożliwi przyspieszenie procesu integracji Polska Press w ramach Grupy ORLEN. Marcin Dec będzie pełnił funkcję Prezesa do czasu ukształtowania się składu Zarządu Polska Press.

16.04.2021 | przeczytano: 132 razy
Marcin Herman na czele zespołu Corporate PR Big Picture

Big Picture rozbudowuje zespół zarządzający merytorycznymi segmentami biznesu. Na czele działu Corporate PR stanął Marcin Herman – doświadczony strateg, konsultant i menedżer. Po kilku latach po stronie klienckiej, a wcześniej kilkunastu w agencji Profile, zdecydował się na powrót do consultingowych korzeni i dołączenie do zespołu zarządzającego jednej z topowych agencji właścicielskich w Polsce. Jako Corporate PR Director, od stycznia 2021 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych Big Picture, a także projektami z zakresu rozwoju biznesu, m.in. w obszarze finansów, nowych mediów i technologii.

13.04.2021 | przeczytano: 178 razy
Iga Świątek gra z PZU

Rusza wyjątkowa kampania wizerunkowa PZU – pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka Iga Świątek! Triumfatorka wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii, a w życiu warto mieć też solidne wsparcie. To nawiązanie do współpracy tenisistki z największym polskim ubezpieczycielem – od lutego 2021 r. PZU jest głównym partnerem Igi Świątek.

08.04.2021 | przeczytano: 146 razy

Na wysoką sprzedaż w sektorze e-commerce wpływa wiele czynników, a do grona tych bezwzględnie najważniejszych należy widoczność w wyszukiwarce Google oraz dobra prezentacja produktów oferowanych w danym e-sklepie. Stawiając na synergię obu tych czynników, Grupa iCEA nawiązała współpracę z Kreatorem mody - firmą świadczącą najwyższej jakości usługi z zakresu fotografii produktowej.

29.03.2021 | przeczytano: 242 razy
Analiza doświadczeń konsumenckich jako nowa kompetencja Spacecamp

W strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), powstał dział Customer Experience Intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich.  Kieruje nim Artur Puszkiewicz.

17.03.2021 | przeczytano: 230 razy

Firma Amagraf , po raz kolejny już w niełatwym pandemicznym czasie -dostosowując się do potrzeb klientów, a także innych firm i instytucji –wprowadziła niedawno do swojej oferty nową propozycję. Wiosną ubiegłego roku były to środki ochrony takie jak maski, przyłbice, rękawice czy płyny dezynfekcyjne i stacje do dezynfekcji rąk, co spotkało się z dużym zainteresowaniem. Produkty te pochodziły od polskich producentów, będących  klientami firmy. Obecnie proponuje natomiast specjalne pakiety medyczne, oferujące prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenia grupowe PZU dla pracowników firm i ich rodzin. Jednocześnie firma zapewnia, że jej podstawowe działanie – sprzedaż maszyn i materiałów poligraficznych oraz serwis – odbywa się bez zakłóceń, podobnie jak dostawy maszyn i jej usługi serwisowe.

08.03.2021 | przeczytano: 89 razy
Z Abstra do Gethero

GetHero mocno wchodzi w 2021 rok i już na starcie przedstawia nam swojego nowego Sales Managera - Jana Kmiecika. Dołączył on do działu handlowego agencji.

21.01.2021 | przeczytano: 305 razy
Kampania PZU na rzecz prostego języka

PZU uruchamia niekonwencjonalną kampanię „Z oficjalnym stylem precz!”, która ma promować prosty język w komunikacji z klientami. Do posługiwania się przystępnym językiem przekonuje w nagranym dla PZU klipie bas-baryton Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie Jasin Rammal-Rykała. W projekt zaangażowali się też twórcy kanału „Matura to Bzdura” na YouTubie.

30.12.2020 | przeczytano: 502 razy
NBS Communications świętuje 30 lat

Od 1990 roku NBS pracował dla prawie 400 klientów z 30 krajów. W tym czasie agencja przeprowadziła ponad 130 kampanii wspierających oferty publiczne i debiuty na GPW, w tym dla 20 spółek obecnie wchodzących w skład indeksu WIG30.

17.12.2020 | przeczytano: 263 razy

Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów.

15.12.2020 | przeczytano: 365 razy
1 2 3
Strona 1/32 (artykułów: 313)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764