logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pampers: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 623 razy
Monika Dobaj obejmuje stery działu PR agencji Labcon

Monika Dobaj dołącza do agencji Labcon (Group One) jako Head of PR. Będzie odpowiadać za rozwój kompetencji z tego obszaru w spółce, strategiczne wsparcie klientów oraz zarządzanie zespołem.

27.02.2023 | przeczytano: 786 razy
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska

Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania, co do miejsca jej wykonywania sprawiły, że P&G postanowiła przyjrzeć się swojej przestrzeni biurowej. Firma zaprojektowała ją na nowo, tak, by pozwalała jej pracownikom jak najefektywniej pracować, niezależnie od tego, czy w danym momencie skupiają się na pracy indywidualnej, działają w mniejszych lub większych zespołach, zlokalizowanych w jednym miejscu czy rozproszonych po świecie. Świeżo oddane biuro pozwala także na realizację indywidualnych stylów pracy, tworzy warunki do współpracy, innowacji, dbania o własne zdrowie, sprawność fizyczną, a także do budowania relacji koleżeńskich. P&G Warsaw Hub, będący jednocześnie centralnym biurem dla obejmującego 10 krajów regionu Europy Centralnej, to miejsce odzwierciedlające przywiązanie firmy do zasad różnorodności, integracji oraz zrównoważonego rozwoju.

06.02.2023 | przeczytano: 1429 razy
Pampers zmienia świat wcześniaków na lepsze [INFOGRAFIKA]

Marka Pampers troszczy się o szczęśliwy i zdrowy rozwój wszystkich dzieci, również tych przedwcześnie urodzonych. W ciągu 4 lat firma Procter & Gamble przekazała ponad 1 730 000 pieluszek Pampers Preemie Protection na odziały intensywnej terapii noworodka polskich szpitali. Działania realizowane są w ramach kampanii Razem zmieniamy świat dziecka na lepsze.

17.11.2021 | przeczytano: 1348 razy (komentarzy: 3)
Zenith: Paweł Adamczyk dołącza do zespołu

Paweł Adamczyk obejmuje stanowisko Communications & Business Director w Zenith Polska. Zarządzać będzie zespołami odpowiedzialnymi za startegię, planowanie i zakup mediów na rzecz Klientów: Wedel, Sephora oraz Disney.

12.02.2021 | przeczytano: 605 razy

Mimo światowej pandemii dla mnie zeszły rok był cudowny, bo urodziłam wymarzoną, zdrową córkę. Jako pracująca mama posiadam znacznie mniej czasu na pisanie artykułów (choć moja doba ma tyle samo godzin, co doba Einsteina...). Jednak praca nadal jest moją pasją. Dlatego postanowiłam popracować nad treścią oraz formą moich tekstów. Postaram się pisać prosto i bardziej w punkt w każdej sprawie, na którą uważam, że warto zwrócić uwagę. Na dodatkowe pytania chętnie odpowiem.

26.01.2021 | przeczytano: 541 razy
Kampania P&G „Lead with Love”

Kampania „Lead with Love” to kontynuacja światowych wysiłków P&G na rzecz społeczności lokalnych, równości i integracji oraz ochrony środowiska prowadzonych przez firmę od wielu lat.

23.12.2020 | przeczytano: 713 razy

Koncern Procter & Gamble, producent kosmetyków i środków higieny osobistej i właściciel wielu znanych marek do pielęgnacji, w drodze przetargu wybrał agencję marketingu efektywnościowego Performics, należącą do Publicis Groupe, do obsługi kampanii SEM. Współpraca będzie obejmowała witryny 12 marek z portfolio koncernu oraz serwisy korporacyjne, działające na 10 rynkach CE.

21.12.2020 | przeczytano: 756 razy

Adidasy, aspiryna czy pampersy to przykłady nazw, dawniej wyłącznie własnych, które dziś znaczą więcej niż kiedyś. Słowem adidasy możemy nazwać każde buty sportowe, aspiryna to po prostu lek na przeziębienie i grypę, a pampers znaczy tyle, co jednorazowa pieluszka. Niektóre z tych słów już zupełnie przestały być kojarzone z nazwą marki lub produktu, a inne jedynie poszerzyły pole znaczeniowe. Apelatywizacja, czyli pospolicenie nazw własnych, może mieć zasięg globalny lub lokalny, jak w przypadku marki BKS, która w Niemczech kojarzona jest po prostu z kluczami i wkładkami do zamków.

13.01.2020 | przeczytano: 3204 razy (komentarzy: 1)
Dominika Majcher w dziale Client Service agencji OS3

Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji oS3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.

02.11.2018 | przeczytano: 1314 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764