logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PanoramaFirm.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Nowy system recenzji w wyszukiwarce Panoramafirm.pl

Jak pokazują wyniki wielu badań, konsumenci przed zakupem produktów i usług sprawdzają opinie innych internautów. Co więcej, postrzegają je jako informacje pomocne w podjęciu decyzji zakupowej. Komentarze klientów, dostępne w serwisach działają podobnie jak rekomendacje od znajomych - dzięki nim jesteśmy skłonni, aby chętniej nabyć produkt lub skorzystać z usług danej firmy.

12.04.2018 | przeczytano: 2482 razy
Kampania Panoramy Firm na ulicach polskich miast

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki Panorama Firm, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Firma promuje ofertę marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Czy Twoja firma chce rosnąć w Internecie?”. Będzie można ją zobaczyć zarówno na billboardach w największych polskich miastach, jak również w wybranych kinach i w sieci.

27.02.2018 | przeczytano: 613 razy
Eniro Polska wyłącznym partnerem Yext dla małych i średnich firm w Polsce

Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl i wiodący dostawca marketingu internetowego rozpoczął współpracę z amerykańską firmą Yext, liderem w zarządzaniu wiedzą cyfrową (tzw. „digital knowledge management”). Połączenie technologii wypracowanej przez Yext z wieloletnim doświadczeniem Eniro w dostarczaniu rozwiązań  dla małych i średnich firm pozwoli przedsiębiorcom skutecznie kontaktować się z klientami, aby zwiększyć znajomość marki, liczbę kontaktów biznesowych oraz sprzedaż. Globalnymi klientami Yext są m. in.: Marriott, T-Mobile i McDonald‘s. Eniro Polska jest wyłącznym partnerem Yext w obsłudze małych i średnich firm w Polsce.

11.10.2017 | przeczytano: 756 razy
Netskaner - narzędzie do zarządzania obecnością firmy w Internecie

Z myślą o firmach, którym zależy na spójnym wizerunku i widoczności w sieci, Eniro Polska uruchamia unikalne na polskim rynku narzędzie - NETskaner. Usługa umożliwia zarządzanie danymi każdej lokalizacji firmy w Internecie i szerokie dotarcie do potencjalnych klientów.

31.07.2017 | przeczytano: 5772 razy
Eniro Polska w nowej roli i z nowym logo

Firma Eniro Polska ogłosiła nową filozofię działania na lokalnym rynku. Doprecyzowana została misja firmy, rola pracowników, portfolio oferowanych produktów oraz środowisko pracy. Zmianę wspiera wprowadzenie nowego logo firmy. Odświeżony wizerunek podkreśla otwartość firmy w relacjach z Klientami, Użytkownikami oraz Partnerami biznesowymi.

29.06.2017 | przeczytano: 1287 razy (komentarzy: 1)
„Wycinka drzew” najczęściej wyszukiwaną frazą tego roku?

Nowe regulacje prawne Lex Szyszko dotyczące wycinki drzew na prywatnych działkach przyniosły w ostatnich miesiącach zaskakujące wyniki wyszukiwań w lokalnej wyszukiwarce PanoramaFirm.pl. Najczęściej wyszukiwane były firmy, które profesjonalnie zajmują się wycinką i pielęgnacją drzew.

23.06.2017 | przeczytano: 506 razy
Do usług w Internecie: Kampania reklamowa Panoramy Firm

Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, realizuje kampanię reklamową skierowaną do firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Na billboardach w całej Polsce oraz w sieci prezentowane są reklamy, zachęcające przedsiębiorców do skorzystania z szerokiego wachlarza usług reklamowych dla biznesu.

13.02.2017 | przeczytano: 1194 razy
„Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy.” – kampania Panoramy Firm

W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl. Akcja inspirowana jest popularnymi hitami filmowymi i będzie trwała do końca 2016 roku.

21.11.2016 | przeczytano: 588 razy
Złoty Laur Klienta dla Multimedialnej Panoramy Firm

PanoramaFirm.pl znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych nagrodą Złoty Laur Klienta 2016. W tegorocznej edycji konkursu Panorama Firm zajęła 1. miejsce w kategorii „Multimedialna Wyszukiwarka Firm Produktów i Usług”.

23.02.2016 | przeczytano: 912 razy
Eniro mailuje z Wirtualna Polską

W dzisiejszych czasach e-mail stał się integralną częścią życia konsumentów. Jak pokazują dane 98% Internautów posiada pocztę elektroniczną, a aż 70% z nich deklaruje, że codziennie korzysta z maila.[1] Marketerzy na całym świecie doceniają możliwość dotarcia do klientów poprzez e-mail marketing. Kampanie e-mailingowe dają możliwość targetowania i personalizowania wysyłki, a to pozwala sądzić, że e-mailing jest skutecznym narzędziem marketingu on-line.

23.11.2015 | przeczytano: 1025 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764