logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panowie Programiści: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
IAB Mixx Awards 2023 rozdane

5 grudnia br. podczas gali IAB MIXX Awards 2023 w Warszawie, IAB Polska uhonorował najlepsze kampanie w branży marketingu cyfrowego. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez GONG, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Spośród 62 statuetek jury przyznało 7 złotych nagród

12.12.2023 | przeczytano: 1493 razy

Zespół Gazeta.pl regularnie angażuje się w akcje specjalne dotyczące takich tematów, jak prawa człowieka, kryzys klimatyczny, edukacja czy równouprawnienie. Swoje działania pozaredakcyjne oraz realizację zobowiązań wobec czytelniczek i czytelników portal podsumowuje w regularnych raportach zaangażowania. Właśnie ukazał się najnowszy z nich – za 2022 rok.

18.01.2023 | przeczytano: 439 razy
180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem Stettiner

180heartbeats + JUNG v MATT łączy się ze STETTINER - software housem, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina zostanie zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji 180heartbeats kilkunastoosobowym zespołem technologicznym w Warszawie.

09.01.2023 | przeczytano: 778 razy
Gazeta.pl, Panowie Programiści i 180heartbeats Jung v Matt z lekcją krytycznego myślenia

W odpowiedzi na wprowadzenie do szkół ponadpodstawowych kontrowersyjnego podręcznika do przedmiotu Historia i Teraźniejszość pod redakcją Wojciecha Roszkowskiego powstała inicjatywa #hakujemy_HiT, przestrzeń na mnogość narracji, ucieczkę od uproszczeń i od jednej interpretacji. Pomysłodawcami projektu lekcji krytycznego myślenia są Gazeta.pl, Panowie Programiści oraz 180heartbeats JUNG v MATT.

30.09.2022 | przeczytano: 235 razy
Smartwatch a prywatność: kampania Fundacji Panoptykon

Najnowsza kampania społeczna pod patronatem fundacji Panoptykon zwraca uwagę na to, jak szeroki dostęp do naszych intymnych danych mogą mieć aplikacje na smartwatche, jak wiele można wyczytać z monitorowanego przez nie pulsu i do czego mogą być wykorzystane bezrefleksyjnie udostępnione przez nas dane.

17.04.2020 | przeczytano: 1423 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Internetowa platforma Kukbuk.pl w nowej odsłonie

Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Jego projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni platformy cyfrowej KUKBUK.PL oraz Zuzanna Rożek – specjalistka ds. marketingu i komunikacji online. Redaktor prowadzącą nowego serwisu KUKBUK.PL została Anna Czajkowska.

22.03.2019 | przeczytano: 538 razy
Element Talks: Współpraca tematem 3. konferencji dla projektantów

Organizatorki konferencji Element Talks (wcześniej Elementarz Projektanta) zapraszają na trzecią już edycję imprezy, która odbędzie się 23 i 24 kwietnia 2016 w Praskiej Drukarni w Warszawie. Jest to największa w Polsce konferencja skupiająca projektantów.

22.03.2016 | przeczytano: 845 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764