logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papaya Films: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 176
Nowa kampania serka Danio

Konsumenci poszukują dziś na rynku produktów, które łączą w sobie wartościowe składniki z pysznym smakiem. Firma Danone wierzy, że codzienna dieta może zawierać oba te elementy, a konsument nie musi iść na kompromisy. Świetnym przykładem połączenia walorów smakowych i pożywności* jest nowa odsłona kultowego serka Danio, której towarzyszy równie przełomowa kampania – po raz pierwszy od 16 lat bez udziału Małego Głoda, który postanowił podjąć wyzwanie w innym obszarze

16.09.2021 | przeczytano: 225 razy
Carrefour pokazuje, że szkoła modna jest różnorodna

Wystartowała nowa kampania Carrefoura promująca ofertę szkolną – „Szkoła modna różnorodna”. Przedstawiając szeroką i różnorodną ofertę artykułów szkolnych w niskich cenach, Carrefour chce, by w nowym roku szkolnym każdy mógł się poczuć dobrze, będąc po prostu sobą. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

02.08.2021 | przeczytano: 405 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mieszkaniowa odsłona kampanii Uniqua

Wystartowała kolejna odsłona tegorocznej kampanii UNIQA Pomyśl, ile można zdziałać razem. Po odsłonie wizerunkowej oraz kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne, dziś wystartowała kampania skupiona wokół ubezpieczeń mieszkaniowych. Będzie emitowana w telewizji i Internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.

02.08.2021 | przeczytano: 362 razy
„Chmelowe Mistrzostwa” - marka Žatecký startuje z kanałem Youtube

Marka Žatecký wystartowała z nowym programem „Chmelowe Mistrzostwa” na kanale YouTube. W 12 komediowych odcinkach dwóch popularnych standup’erów będzie rywalizować o puchar Chmelowych Mistrzostw startując w wyjątkowych, sportowych konkurencjach.

18.06.2021 | przeczytano: 665 razy
Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki

Tarczyński po raz kolejny rusza z potężną, ogólnopolską kampanią reklamową. Najnowszy spot lidera kategorii kabanosów – zrealizowany w spektakularnym, filmowym stylu – będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw. Kampania obejmie także kanały digital i sieci kinowe.

11.06.2021 | przeczytano: 293 razy
Rusza nowa kampania Samsung „Z Galaxy możesz”

Wolność, otwartość, innowacje – to wartości przewodnie nowej kampanii Samsung „Z Galaxy możesz”. Wraz z zaproszonymi do współpracy twórcami Samsung zachęca w niej użytkowników do eksplorowania świata Galaxy i odkrywania nowych możliwości dzięki innowacjom.

11.05.2021 | przeczytano: 407 razy
Kampania piwa Hardmade

HARDMADE - nowa marka Kompanii Piwowarskiej, startuje ze spotem i komunikacją promującymi wolność wyboru z przewrotnym przekazem: Możesz, ale nie musisz. To komunikat, który HARDMADE kieruje do zabieganych młodych dorosłych, uwalniając ich od presji pod którą żyją, również w wolnym czasie.

12.04.2021 | przeczytano: 1055 razy

Przez pryzmat polskich sukcesów Oranżada Hellena promuje nową bezcukrową odsłonę autentycznie najlepszego rodzimego napoju. W najnowszej odsłonie kampanii marki Kuba Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero Cukru, wybitna bez cukru. Nowość znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy rynkowe, zachowując przy tym swój unikalny landrynkowy smak.

09.04.2021 | przeczytano: 318 razy
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

09.04.2021 | przeczytano: 446 razy
Iga Świątek gra z PZU

Rusza wyjątkowa kampania wizerunkowa PZU – pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka Iga Świątek! Triumfatorka wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii, a w życiu warto mieć też solidne wsparcie. To nawiązanie do współpracy tenisistki z największym polskim ubezpieczycielem – od lutego 2021 r. PZU jest głównym partnerem Igi Świątek.

08.04.2021 | przeczytano: 274 razy
1 2 3
Strona 1/18 (artykułów: 176)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764