logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papaya: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 349
Rodzina to więcej niż więzy krwi. Kampania SOS Wiosek Dziecięcych

Początek roku to czas podsumowań. Obecnie w pieczy zastępczej znajduje się 75,3 tys. dzieci1, które wychowują się bez opieki rodzicielskiej. Mimo coraz większej świadomości społecznej, problem nadal jest palący, a pomoc wciąż potrzebna. W obliczu trudów, z jakimi mierzą się najmłodsi, SOS Wioski Dziecięce rozpoczynają kampanię „Nie muszą mieć twoich genów, żeby odziedziczyć po tobie wszystko co najlepsze”, zachęcającą do wsparcia poprzez przekazanie 1,5% podatku.

03.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 124 razy
10. edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” wystartowała w podskokach

W poniedziałek, 20 stycznia, rozpoczęła się kolejna edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” marki Żubr, należącej do Kompanii Piwowarskiej. Promocja pod hasłem „Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy” potrwa do 31 lipca 2025 r. Na konsumentów czekają miliony piw do wygrania. 

01.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 157 razy
Nuda i bezpieczni Kierowcy w kampanii Link4

Startuje nowa kampania marketingowa LINK4, w której ubezpieczyciel apeluje do kierowców o rozważną i bezpieczną jazdę. Dzięki temu można uniknąć tragicznych w skutkach wypadków, ale także zaoszczędzić na niższej składce, bo LINK4 chce nagradzać kierowców za odpowiedzialną postawę na drodze. Tłem muzycznym kampanii jest utwór „Ballada 07” autorstwa Włodzimierza Korcza, który kinomani doskonale znają z kultowego polskiego serialu.

26.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 324 razy
Sceny z życia w kampanii Skyrów z Piątnicy

W raz z nowym rokiem OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.

13.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 273 razy
Pomóż odzyskać normalność: kampania 1,5%% Fundacji DKMS

8 stycznia Fundacja DKMS uruchomiła kampanię „Pomóż odzyskać normalność”, której celem jest zachęcenie Polaków do przekazania 1,5% swojego podatku na działania fundacji. Środki zebrane w ramach kampanii pozwolą na wsparcie psychoonkologiczne pacjentów, oraz poprawę warunków leczenia w szpitalach.

10.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 309 razy
Magdalena Drozdowska wzmacnia zespół Saatchi & Saatchi

Magdalena Drozdowska dołącza do agencji Saatchi & Saatchi, wzmacniając team kreacji prowadzony przez Michała Sęka.

18.12.2024 | Personalia | przeczytano: 894 razy
Feeders Agency dołącza do sieci by The Network

Feeders Agency dołącza do globalnej sieci najbardziej kreatywnych niezależnych agencji by The Network. Sieć zrzesza 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI. Feeders Agency jest pierwszą w Polsce agencją, która będzie aktywnie działać w by The Network.

05.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 356 razy
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024

ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.

30.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 646 razy
Burger Drwala koloruje zimę we Wrocławiu

Burger Drwala powrócił do oferty złotych łuków, aby pokolorować zimę. I to dosłownie - zimowy klasyk zamienił wrocławską restaurację w interaktywną kolorowankę, w której od dzisiaj można nie tylko nadać mroźnej porze roku kolorów, ale przede wszystkim przedpremierowo posmakować nowości – Burgera Drwala z Kurkami. Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy wyjątkowa kampania.

20.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 595 razy
Provident wybrał agencję Plej

Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni, obejmującej zarówno tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja i internet, jak i działania w mediach społecznościowych.

09.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 624 razy
1 2 3
Strona 1/35 (artykułów: 349)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764