logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Papaya: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 167
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem

DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.

27.05.2020 | przeczytano: 207 razy
Alior Bank: nowa kampania wizerunkowa

Alior Bank rozpoczął nową kampanię reklamową w telewizji i internecie. Prowadzone działania są odpowiedzią banku na nową rzeczywistość doby pandemii, a ich celem jest wpisanie marki w nową sytuację i określenie jej roli. Bank przygotował m.in. dwa spoty reklamowe, które będą emitowane do 21 czerwca 2020 r.

19.05.2020 | przeczytano: 244 razy
Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii

Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot reklamowy marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i przy tej okazji zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.

04.05.2020 | przeczytano: 272 razy
Captain Jack numerem 1 w kwietniowym rankingu Adforum

Od premiery najnowszego spotu Captain Jack minęło zaledwie kilka tygodni, a już doczekał się pierwszego wyróżnienia branżowego – tytułu Best Alcohol Ad of the Month. „Kapitalna domówka online” znalazła się na szczycie globalnego TOP5 w kategorii „Alkohole”, który w kwietniu opublikował serwis AdForum.

29.04.2020 | przeczytano: 284 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał najwyższe wyróżnienie, tzw. Grandy (odpowiednik Grand Prix) oraz Złoto w kategoriach: Bravery, Reset, Craft oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

28.04.2020 | przeczytano: 357 razy

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał 3 nominacje w kategoriach: Bravery, Reset oraz Idea w międzynarodowym konkursie ANDY Awards.

24.04.2020 | przeczytano: 260 razy
Sonia Bohosiewicz w reklamie marki Roleski

„Jedz mniej!” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Roleski. Marka przekonuje Polaków, aby eksperymentowali w kuchni, nie marnując przy tym jedzenia ani czasu.

16.04.2020 | przeczytano: 344 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Captain Jack: Baw się ze znajomymi, ale #zostańwdomu

Fantastyczna, a zarazem bezpieczna impreza z przyjaciółmi w czasach narodowej kwarantanny? Tak! To możliwe, jeśli każdy, pozostając w swoim domu, połączy się ze znajomymi przez Internet, by wspólnie bawić się na kapitalnej domówce pod banderą Captain Jack. Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki – cykl imprez w social mediach z udziałem influencerów i bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do końca maja.

15.04.2020 | przeczytano: 793 razy
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt

Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.

08.04.2020 | przeczytano: 230 razy
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”

21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.

03.04.2020 | przeczytano: 383 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 167)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764