logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 213
Są już zwycięzcy pierwszej edycji PR Wings

Znamy zwycięzców pierwszej edycji PR Wings - nowego konkursu w branży public relations. Na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września wręczono statuetki zwycięzcom w 12 kategoriach, 25 wyróżnień oraz jedną Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR) - Organizatora konkursu. Także po raz pierwszy została przyznana wyjątkowa Nagroda im. Andrzeja Stolarczyka, którą od teraz co roku nagradzana będzie osoba o wybitnych zasługach dla całej branży Public Relations w Polsce.

20.09.2021 | przeczytano: 474 razy

Partner of Promotion wygrała już w tym roku nowe przetargi na łączną kwotę 16,4 mln zł brutto. Realizacja większości nowych kontraktów przewidziana jest na bieżący i przyszły rok.

08.09.2021 | przeczytano: 101 razy

Współtworzone przez agencję Partner of Promotion kampanie realizowane dla PKP PLK oraz firmy MEDISEPT otrzymały dwie statuetki – złotą i brązową – w wiodącym, międzynarodowym konkursie marketingowym Stevie Awards. Sukces polskiej agencji jest tym większy, że jury wybierało z aż 12 000 nominacji.

07.09.2021 | przeczytano: 285 razy
Znamy nominowanych pierwszej edycji PR Wings

Niezależne Jury składające się z 27 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji Konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Znamy zatem nominowanych w 12 kategoriach konkursowych. Podobnego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu. Przed jurorami obu tych gremiów ostatnia część zadania, głosowanie i wybór laureatów. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

07.09.2021 | przeczytano: 553 razy

Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę działań informacyjno-promocyjnych budowy zakładu termicznego przekształcania odpadów w Gdańsku. Umowę ze spółką Port Czystej Energii zawarto do końca 2023 roku. Umowa na obsługę projektu ma formułę umowy ramowej, w rozbiciu na obsługę stałą i usługi zlecane dodatkowo, wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wartość podpisanego w czerwcu kontraktu na obsługę stałą to kwota 892 800 zł netto. Maksymalna wartość usług dodatkowych, możliwych do realizacji w ramach umowy, to dodatkowa kwota 1 149 000 zł netto.

08.07.2021 | przeczytano: 279 razy
Długość ma znaczenie – rusza kampania edukacyjna Nutropharma

Firma NutroPharma wraz z Centrum Nauki o Laktacji oraz Fundacją Opieki Okołoporodowej  startuje z kampanią społeczną ,,Długość ma znaczenie” – to kontynuacja popularnej akcji ,,Koniec zabawy w chowanego” promującej karmienie piersią w miejscach publicznych. Tym razem poruszony został temat długiego karmienia piersią. W ramach kampanii przygotowano cztery spoty promocyjne, w których udział biorą m.in: Maja Hyży, Edyta Pazura, Patrycja Sołtysik i Paula Tumala. NutroPharma pragnie edukować społeczeństwo na temat korzyści wynikających z długiego karmienia piersią, a dodatkowo walczyć z mitami i hejtem, które dotykają młode mamy. Kampania przebiega w dwóch odsłonach: teaserowej od 20 do 25 maja oraz reveal, od 26 maja do 1 czerwca br. w ramach Ogólnopolskiego Tygodnia Promocji Karmienia Piersią.

28.05.2021 | przeczytano: 312 razy
Jubileuszowa publikacja na 20-lecie ZFPR

Jubileuszowa publikacja wydana przez ZFPR z okazji 20-lecia istnienia organizacji to zbiór dwudziestu rozmów z osobami mającymi wpływ na rozwój polskiej branży PR. Znajdują się w niej wywiady z przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego. Ta książka nie jest wyłącznie historią samego Związku, ale także polskiego public relations nowego millenium. Od dziś dostępna w sprzedaży!

19.04.2021 | przeczytano: 672 razy

Konsorcjum firm Partner of Promotion oraz Effective Media Solutions wygrało przetarg na obsługę kampanii promocyjnej w zakresie dwóch inicjatyw Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: pierwszego w historii „Wielkiego Wyzwania: Energia” oraz Ośmiu Przedsięwzięć wpisujących się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej.

30.11.2020 | przeczytano: 290 razy
Joanna Lach w More Communications Agency

Do zespołu more communications agency dołączyła Joanna Lach, która objęła stanowisko Account Executive.

26.11.2020 | przeczytano: 484 razy

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z firmą NutroPharma w zakresie obsługi PR. Do zadań agencji będzie należała realizacja działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej.

18.11.2020 | przeczytano: 251 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 213)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764