logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 189
Ogłoszono Jury konkursu Złote Spinacze 2019

Przewodniczącą Jury XVII edycji konkursu jest Magdalena Brzezińska z Grupy Żywiec. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Klara Banaszewska z Grayling Poland, Magdalena Budziszewska z Costa Coffee Polska, Zbigniew Gajewski z THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz oraz Monika Kaczmarek-Śliwińska dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

06.08.2019 | przeczytano: 700 razy

Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą z zakresu public relations i social media Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku.

29.07.2019 | przeczytano: 108 razy
Rok po RODO: agencje kontra dziennikarze

Po niemal roku od wprowadzenia RODO sprawdziliśmy, jak największe agencje PR i firmy w Polsce reagują na dziennikarzy mających chęć otrzymywania od nich informacji i nawiązania z nimi kontaktu. Interesowało nas to, w jaki sposób odpowiadają na prośbę o przesyłanie informacji, jak nawiązują relację oraz czy są przygotowane na pytania o szczegóły przetwarzania danych i usunięcie z bazy.

27.05.2019 | przeczytano: 335 razy
Isobar Polska wyodrębnia dział Business Developmentu

Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.

20.05.2019 | przeczytano: 246 razy
Szymon Olejniczakowski New Business Directorem w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

05.03.2019 | przeczytano: 498 razy

Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.

25.01.2019 | przeczytano: 253 razy

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg nieograniczony na realizację działań public relations i event marketingu w kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd”.  Zamówienie obejmuje m.in. organizację konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych.

08.01.2019 | przeczytano: 125 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 900 razy

Agencja Partner of Promotion zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej”. Do zadań agencji należy m.in.: opracowanie konceptu kreatywnego wydarzeń, przygotowanie strategii komunikacji, realizacja serii pikników edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej w regionach, w których realizowane będą wydarzenia. Projekt potrwa do końca grudnia 2018.

22.11.2018 | przeczytano: 213 razy

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.

18.11.2018 | przeczytano: 221 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 189)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764