logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Partner of Promotion: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 185
Szymon Olejniczakowski New Business Directorem w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.

05.03.2019 | przeczytano: 448 razy

Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2018 roku.

25.01.2019 | przeczytano: 185 razy

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg nieograniczony na realizację działań public relations i event marketingu w kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd”.  Zamówienie obejmuje m.in. organizację konferencji prasowych i briefingów, testu zderzeniowego, warsztatów na temat bezpieczeństwa, przeprowadzenie akcji influencer marketingu i działań ambientowych.

08.01.2019 | przeczytano: 115 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 794 razy

Agencja Partner of Promotion zrealizuje na rzecz Instytutu Żywności i Żywienia kampanię edukacyjną „Zrób pierwszy krok do zdrowia – pikniki edukacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej”. Do zadań agencji należy m.in.: opracowanie konceptu kreatywnego wydarzeń, przygotowanie strategii komunikacji, realizacja serii pikników edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii informacyjnej w regionach, w których realizowane będą wydarzenia. Projekt potrwa do końca grudnia 2018.

22.11.2018 | przeczytano: 188 razy

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.

18.11.2018 | przeczytano: 198 razy
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego

Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod wspólnym znakiem „Solidarność”. Identyfikacja wizualna Portu „Solidarność” została oficjalnie zaprezentowana podczas kongresu 590 w Rzeszowie.

15.11.2018 | przeczytano: 626 razy

Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).

15.11.2018 | przeczytano: 205 razy

Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Do zadań agencji będzie należało przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na temat szczytu oraz prowadzenie biura prasowego i profili social mediowych COP24 w trakcie konferencji.

07.11.2018 | przeczytano: 150 razy
Anna Cieśluk-Żebrowska Associate Directorem w Partner of Promotion

Anna Cieśluk-Żebrowska, dotychczasowy Account Manager, jako Associate Director zajmie się dalszym rozwojem kompetencji agencji Partner of Promotion w obszarze komunikacji digitalowej.

31.07.2018 | przeczytano: 415 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 185)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764