logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paryż 2024: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 44

Sport od zawsze budzi silne emocje. Kibice identyfikują się ze swoimi ulubionymi sportowcami i firmami, które z nimi współpracują. To emocjonalne zaangażowanie przekłada się na lojalność wobec marki i większą skłonność do zakupu jej produktów. Teraz kiedy opadły już emocje po tegorocznej olimpiadzie, możemy zastanowić się nad jej marketingowym potencjałem i wykorzystać płynące z tego wnioski w przyszłości.

29.08.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 461 razy
Orlen z kampanią na Igrzyska Paraolimpijskie

28 sierpnia w Paryżu rozpoczną się XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie. ORLEN, sponsor strategiczny Polskiego Komitetu Paralimpijskiego, wspólnie z Kanałem Sportowym i portalem Gazeta.pl rozpoczął na tę okoliczność specjalną kampanię informacyjną.

28.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Panasonic prezentuje kulisy instalacji AV na Igrzyskach Olimpijskich

Panasonic ogłasza zakończenie zaawansowanej instalacji sprzętu audiowizualnego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu 2024. Jako globalny partner olimpijski w kategorii sprzętu audio i wideo, Panasonic odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń wizualnych dla widzów na całym świecie.

22.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 321 razy
Biuro Reklamy TVP podsumowuje Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Lider widowni telewizyjnej, znakomite wyniki w internecie i znaczący wzrost przychodów komercyjnych – tak w skrócie wygląda podsumowanie ostatnich igrzysk w Telewizji Polskiej. Biuro Reklamy TVP podaje szczegóły.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 328 razy
Sport.pl finiszuje na igrzyskach olimpijskich

Podczas igrzysk serwis Sport.pl (Gazeta.pl / Grupa Agora) odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 98,3 mln odsłon*. Z myślą o igrzyskach olimpijskich redakcja Sport.pl przygotowała dla czytelników nie tylko najświeższe sportowe informacje, ale i pogłębione, jakościowe treści w świetnie przyjętym przez czytelników Magazynie Sport.pl.  

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 198 razy
Rekordowa oglądalność igrzysk olimpijskich w Paryżu w Eurosporcie

W trakcie igrzysk olimpijskich w Paryżu wybitni sportowcy wielokrotnie bili rekordy olimpijskie i rekordy świata. Eurosport 1 bił w tym czasie kolejne rekordy oglądalności w Polsce.

13.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 327 razy
Krishome przedłużył wsparcie dla ligi wicemistrzów olimpijskich

Polska Liga Siatkówki i KRISHOME – polska marka stolarki i sieć salonów okiennych kontynuują sponsorską współpracę. Charakterystyczny pomarańczowy sygnet będzie widoczny w PlusLidze oraz rozgrywkach pucharowych przez kolejne dwa lata. Dynamicznie rozwijająca się polska firma skutecznie wspiera najlepszą ligową siatkówkę, która święci triumfy. W zbliżającym się sezonie w PlusLidze zobaczymy aż 19 medalistów olimpijskich.

12.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 285 razy
Poczta kibicuje polskim paralimpijczykom. Znaczek na Paraolimpiadę

Poczta Polska wprowadziła do obiegu specjalny znaczek przygotowany z okazji XVII Letnich Igrzysk Paralimpijskich Paryż 2024, które odbędą się między 28 sierpnia a 8 września. 

09.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 216 razy
Helios partnerem PKOl – złote karty dla medalistów

Największa sieć kin w Polsce z dumą wspiera sportowców i sportowczynie reprezentujących Polskę podczas trwających igrzysk olimpijskich w Paryżu. Helios został oficjalnym partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

06.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 208 razy
Przemysław Babiarz wraca do komentowania Igrzysk Olimpijskich

Dziś w Warszawie odbyło się spotkanie dyrektora generalnego Telewizji Polskiej Tomasza Syguta oraz dyrektora TVP Sport Jakuba Kwiatkowskiego z Przemysławem Babiarzem. W wyniku przeprowadzonych rozmów, na wniosek dyrektora TVP Sport, Tomasz Sygut cofnął zawieszenie komentatora w relacjonowaniu Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

01.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 791 razy (komentarzy: 2)
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 44)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764