logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrycja Kotecka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

Ubezpieczyciel po raz czwarty jest partnerem konkursu. W ramach inicjatywy wybrany przez LINK 4 i Papaya New Directors twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem. Dane Narodowego Funduszu Zdrowia pokazują bowiem, że z roku na rok rośnie liczba dzieci i młodych osób cierpiących na depresję i zaburzenia lękowe. Dlatego tak ważne jest uświadamianie dorosłych i zwrócenie uwagi na ten często ukryty problem, również poprzez środki artystycznego wyrazu.

21.08.2023 | przeczytano: 376 razy

Ruszyła nowa kampania kultowej już serii przebojowych reklam LINK4. Znów możemy usłyszeć światowe hity w nowej, linkowej odsłonie. Covery piosenek Cher i Vengaboys prezentuje doborowy duet wokalistek Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska. Spoty promują nową ofertę ubezpieczyciela Ochrona Zniżki, a także przypominają o nagrodzonym i docenianym przez kierowców pakiecie OC w LINK4.

14.10.2022 | przeczytano: 226 razy
Kampania Link4 z Elżbietą Romanowską

Z początkiem kwietnia w internecie wystartowała nowa kampania reklamowa LINK4. W pięciu kreacjach opartych na koncepcji storytellingu udział wzięła znana polska aktorka, Elżbieta Romanowska.

14.04.2020 | przeczytano: 1114 razy
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press

Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu Monitorowania Mediów.

20.01.2020 | przeczytano: 765 razy

W celu jak najszybszego zbadania tez pojawiających się w mediach od wczoraj, dotyczących postępowania redaktora naczelnego Tomasza Machały, Zarząd i Rada Nadzorcza Wirtualna Polska Media S.A. zdecydowały dziś o powołaniu zespołu, w skład którego wejdą m.in. przedstawiciele Rady Nadzorczej Wirtualna Polska Media S.A. i Rady Pracowników.

20.01.2020 | przeczytano: 380 razy

„Pokoloruj marzenia” to nowy program braci Collins, który powstał we współpracy z LINK4. Projekt ma na celu wspieranie rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej.

13.12.2019 | przeczytano: 652 razy

Linia produktowa LINK4 Mama została nagrodzona prestiżową statuetką Effie. Jury konkursu Effie Awards  przyznało brąz firmie w kategorii ubezpieczenia.

08.11.2019 | przeczytano: 421 razy

Śpiewane reklamy LINK4 trzeci rok z rzędu zostały nominowane do prestiżowego konkursu Effie Awards. Tym razem powalczą w kategorii kampanii długofalowych.

25.09.2018 | przeczytano: 442 razy

Agencja iProspect rozpoczęła współpracę z LINK4. W ramach współpracy przeprowadzi dla ubezpieczyciela kampanię performance’ową nowej linii produktowej.

05.07.2018 | przeczytano: 639 razy
Kampania Link4 z Kasią Moś i zespołem The Chance

W Wigilię, 24 grudnia, wystartowała nowa odsłona kampanii LINK4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Tym razem artystki śpiewająco zachęcają do skorzystania z telematycznego programu LINK4 Kasa Wraca, który promuje bezpieczny styl jazdy.

30.12.2017 | przeczytano: 3131 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764