logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Smaszcz: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Paulina Smaszcz na czele zespołu marketingu i PR JLL Polska

Od początku maja br. za działania marketingowe i public relations JLL Polska odpowiada dr Paulina Smaszcz, która będzie wspierać nowo powołany zarząd w repozycjonowaniu marki i tworzeniu nowej propozycji wartości, blisko współpracując z Piotrem Wetmańskim – COO JLL Polska.

12.05.2022 | przeczytano: 854 razy
Ruszyła, 10 jubileuszowa edycja kampanii Dotykam = Wygrywam

W gronie ambasadorów niosących biusto-pozytywne przesłanie kampanii znaleźli się m.in.: Beata Sadowska, Daria Widawska, Ela Romanowska, Daniel Józek – Qczaj, Natalia Przybysz, Anna Karwan, Paulina Smaszcz, Aleksandra Kisio, Małgorzata Ohme, Justyna Szyc-Nagłowska, Anna Iberszer, Karolina Szostak, Kinga Zawodnik, Anna Gzyra, Anna Męczyńska, Paulina Koziejowska, Lidia Kalita, Karolina Cwalina-Stępniak czy Siostry ADiHD.Głównym celem kampanii jest promowanie zdrowia piersi poprzez edukację w obszarze samobadania i noszenia dobrze dobranego biustonosza. Kampania potrwa od 1 do 31 października a wesprzeć ją może każdy. Pierwszy sposób wsparcia to przekazanie zużytych biustonoszy do tzw. reCYClingu, który odbywać siębędzie w ponad 170 sklepach brafittingowych w całej Polsce (lista punktów znajduje się nawww.dotykamwygrywam.pl).W ramach wsparcia można też zakupić #BIUSTOmydło, czyli tegoroczną cegiełkę kampanii. Jubileuszowa edycja DOTYKAM=WYGRYWAM połączona będzie także z inauguracją #BIUSTOapki - uzbierane w ciągu ostatnich lat w ramach kampanii środki pozwoliły na stworzenie przez Fundację Wsparcie na Starcie bezpłatnej, biustopozytywnej aplikacji dla nastolatek, wspierającej je w budowaniu zdrowych nawyków dbania o piersi od najmłodszych lat. Już od 24 września każdy będzie mógł ją zainstalować bezpłatnie na swoim telefonie.

27.09.2021 | przeczytano: 597 razy
Nowy magazyn dla branży e-commerce

Skupia w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i designu. Wśród autorów, obok osobowości z wymienionych dziedzin, o warstwę merytoryczną, związaną z e-commerce dbają eksperci na co dzień pracujący dla trzech polskich serwisów: Domodi, Allani oraz Homebook. Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer Clue - magazynu Grupy Domodi.

27.07.2020 | przeczytano: 739 razy (komentarzy: 1)
Podsumowanie kampanii Dotykam=Wygrywam

W październiku, jak co roku, bardzo głośno namawiano zewsząd do profilaktyki raka piersi. To najbardziej różowy ze wszystkich miesięcy w roku. Już po raz siódmy odbyła się też w ramach tych działań kolejna edycja jednej z najwyraźniej dedykowanych profilaktyce zachorowań na raka piersi kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM.

09.01.2019 | przeczytano: 724 razy
Profilaktyka raka piersi w 7. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam

W październiku br. już po raz siódmy odbędzie się akcja charytatywna DOTYKAM=WYGRYWAM. To ważny społecznie projekt łączący w sobie aspekt prozdrowotny, edukacyjny i ekologiczny.

 

26.09.2018 | przeczytano: 2045 razy
„Belfer” z największą liczbą nominacji do Złotych Spinaczy

Serial kryminalny „BELFER” został nominowany do nagrody w konkursie Złote Spinacze. Oryginalna produkcja CANAL+ zdobyła najwięcej nominacji i powalczy o statuetki w aż czterech kategoriach. Nagroda przyznawana jest przez Związek Firm Public Relations dla najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.

12.09.2017 | przeczytano: 652 razy

Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision S.A. na obsługę public relations platformy nc+. Havas PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny CANAL+ oraz kanałów tematycznych, a także oferty programowej i nowości technologicznych. Agencja jest również preferowanym partnerem w obszarze doradztwa korporacyjnego.

01.06.2016 | przeczytano: 651 razy
Koncertowy finał 24. Międzynarodowego Biennale Plakatu w Wilanowie

W sobotę 13 września 2014 r. Muzeum Plakatu w Wilanowie zaprasza na recital wokalny Izabeli Kopeć "Ludomir Michał Rogowski In Memoriam", uświetniający zakończenie wystawy 24. Międzynarodowego Biennale Plakatu w Warszawie. 

11.09.2014 | przeczytano: 994 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764