logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Heinze: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Cannual Report - rynki reklamowe Europy Środkowo-Wschodniej a COVID-19

Sieć lokalnych i niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych działających w regionie Europy Środkowo-Wschodniej weCAN, właśnie opublikowała najnowszy CANnual Report. Polski dom mediowy Media People jako członek sieci współtworzył tym razem już 7. edycję tego unikalnego opracowania.

31.12.2021 | przeczytano: 646 razy
Covid-19 w analizie rynków reklamowych

Sieć lokalnych i niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych działających w regionie Europy Środkowo-Wschodniej weCAN, właśnie opublikowała najnowszy CANnual Report.  Polski dom mediowy Media People jako członek sieci współtworzył tym razem już 7. edycję tego unikalnego opracowania.

20.12.2021 | przeczytano: 435 razy
Powrót Justyny Żychalskiej do Walk Creative

Po 4 miesiącach do Walk Creative powróciła Justyna Żychalska, obejmując stanowisko Design&Creative Supervisor. Podczas przerwy we współpracy z Grupą Walk była związana z inną agencją.

19.07.2021 | przeczytano: 798 razy
Walk Creative dla Kingi Pienińskiej

Agencja Walk Creative wzięła udział w procesie odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska. Współpraca została nawiązana w wyniku przeglądu ofert strategiczno-kreatywnych.

08.07.2021 | przeczytano: 904 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dwie kampania Walk Creative i Szut Szut Studio dla Vision Express

Właśnie wystartowały dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.

19.04.2021 | przeczytano: 894 razy
„Niezwykłe zjawiska naturalne” w spotach Herbapol-Lublin

Właśnie wystartowała nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której powstały aż trzy spoty reklamowe. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem. W reklamie możemy zobaczyć m.in. jedną z tegorocznych nowości: napój ziołowy AKTYWNOŚĆ MIĘTA mango żeń-szeń.

25.06.2020 | przeczytano: 1495 razy
Vision Express z obchodzi Światowy Dzień Wzroku

10 października przypada Światowy Dzień Wzroku, z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmieni swoją przestrzeń. Wszystko po to, aby zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważny jest to zmysł w naszym codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiada Grupa Walk.

10.10.2019 | przeczytano: 735 razy
Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

Do Walk Creative dołączył Michał Sosiński, obejmując stanowisko Graphic Designera. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z zespołem obsługującym klienta Atrium Real Estate.

13.08.2019 | przeczytano: 560 razy
Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.

01.04.2019 | przeczytano: 822 razy
Przemoc. Twoja sprawa: 13. konkurs Galerii Plakatu AMS

Rusza trzynasta edycja konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem Przemoc. Twoja sprawa. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który wzywa do niepozostawania obojętnym na przemoc, obalenia stereotypu „nie wtrącam się, to nie moja sprawa”.

24.10.2012 | przeczytano: 2633 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764