logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pawełek: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Resideo z czteroma nagrodami dla kampanii Smart Boy 2 w międzynarodowych konkursach

Koniec roku to rozstrzygnięcia międzynarodowych konkursów komunikacyjnych, które przyniosły Resideo aż cztery nagrody:

  • Stevie Awards for Women in Business (złoto)
  • MarCom Awards (platyna)
  • Spotlight Awards (złoto)
  • Global Digital PR Awards („najlepsze wykorzystanie YouTube'a")

21.12.2022 | przeczytano: 739 razy
Kampania Resideo nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards for Women

Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick ” zdobyła złotą nagrodę w konkursie Stevie Awards for Women, który honoruje kobiety na stanowiskach kierowniczych, przedsiębiorczynie i firmy, którymi kierują. Laureatów ogłoszono podczas uroczystej gali w Caesars Palace w Las Vegas w piątek, 11 listopada.  

15.11.2022 | przeczytano: 835 razy
Kampania Resideo nagrodzona platyną w konkursie Marcom Awards

Kampania Resideo „Smart Boy 2 | Smart Trick” zdobyła platynową nagrodę w konkursie MarCom Awards, który honoruje doskonałość w marketingu i komunikacji.

10.11.2022 | przeczytano: 687 razy
Agencja Słucham rozbudowuje zespół

Do zespołu specjalizującej się w marketingu podcastów agencji SŁUCHAM dołączyły Agnieszka Pawełek i Katarzyna Piskorz.

26.11.2020 | przeczytano: 517 razy

Srebrną Nagrodę w konkursie Spotlight Awards otrzymał spot powstały w ramach kampanii „Pawełek sam w domu” (Smart Boy Campaign). Spot został zrealizowany przez agencję Procontent Communication we współpracy z Newsrm.tv na zlecenie Resideo.

17.11.2020 | przeczytano: 346 razy
Kampania Resideo „Pawełek sam w domu”

Wystartowała międzynarodowa kampania Resideo, która w przewrotny sposób prezentuje portfolio produktów marki Honeywell Home dla inteligentnego i bezpiecznego domu.

21.07.2020 | przeczytano: 888 razy
Pawełek budzi radość w nowej kampanii E.Wedel

Ruszyła kampania marki E. Wedel promująca kultowe batony Pawełek. Działania pod hasłem „Pawełek budzi radość” obejmą telewizję, outdoor, internet oraz prasę, a ich finałem będzie impreza zorganizowana we współpracy z Wujaszkiem Liestyle i kolektywem DJskim Princess Rap.

21.08.2018 | przeczytano: 592 razy
Case study — promocja batonika Pawełka

Cel kampanii: Przedstawienie batonika Pawełka jako buntownika, który wywołuje dziecięcą radość. Motyw przewodni: Każdy kiedyś marzył, aby mieć dzień, w którym może robić wszystko, co mu się podoba, nie ponosząc przy tym żadnych przykrych konsekwencji. Wymarzony dzień Suchara Codziennego to wizyta w Pijalni Czekolady Wedla! Plan: Główną częścią promocji był film (58 sek) z Pijalni Czekolady Wedla opublikowany na Instagramie i Facebooku.

05.01.2017 | przeczytano: 1554 razy
Radość z Pawełkiem: kwietniowa kampania Wedla

Batony Pawełek od E.Wedel zyskały nowe, odświeżone opakowania i kolejny zaskakujący smak – Caffe Latte. Produkty te zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe oraz niestandardowe.

01.04.2016 | przeczytano: 933 razy
Liczy się wnętrze

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę telewizyjną znanego i lubianego batonika Pawełek o smaku toffi.

26.02.2007 | przeczytano: 4896 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764