logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PayPo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Do grona agencji Związku Firm PR dołącza PR Calling

PR Calling to kolejna agencja, która w tym roku dołącza do Związku Firm Public Relations. Poprzez członkostwo w ZFPR, firma aktywnie włącza się w działania na rzecz rozwoju oraz profesjonalizacji branży PR w Polsce, a także tworzenia i dbania o najwyższe standardy etyczne.

05.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 223 razy
Kerris kontynuuje kampanię „PayPo? Spoko”

PayPo rozpoczął kolejną odsłonę kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”. Agencja KERRIS realizuje działania performance marketingowe w social media oraz kampanię brand awareness, wspierając rozwój marki i dotarcie do nowych odbiorców.

10.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 263 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Co i za ile kupujemy pod choinkę?

Badanie przeprowadzone przez PayPo już kolejny raz potwierdza, że większość z nas lubi kupować prezenty świąteczne i szuka takich, które sprawią najbliższym przyjemność. Co czwarta pytana osoba na upominki wyda ponad 250 zł więcej niż w ubiegłym roku.

05.12.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 459 razy

We wrześniu 2024 roku do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej. SMEO, jako pionier na polskim rynku, wprowadziło w 2017 roku w pełni cyfrowy faktoring online dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferując elastyczne finansowanie w prosty i szybki sposób. Zadaniem PR Calling jest wzmocnienie wizerunku SMEO jako eksperta w sektorze finansowym, z naciskiem na faktoring online.

05.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 310 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kerris z kampanią performance marketing „PayPo? Spoko”

Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, prowadzi ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. W ramach jej agencja KERRIS odpowiada za obsługę działań w obszarze performance marketing w social media i rozszerza dotychczasową współpracę o prowadzenie kampanii brand awareness.

23.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 505 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
PR Calling wstępuje w szeregi IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja PR Calling.

10.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 554 razy
PayPo? Spoko - największa kampania wizerunkowa marki

Serwis płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza, tak duża i na szeroką skalę kampania w historii brandu. Kampania będzie emitowana online, a także w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce.

09.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 628 razy
Paypo rozszerza współpracę z PR Calling

PayPo – lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling. Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

15.04.2024 | Z rynku | przeczytano: 451 razy
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski

W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu Polaków pozostają natomiast takie narzędzia jak inteligentne lustra czy urządzenia emitujące zapachy perfum – zgodnie z wynikami badania „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz” nigdy nie słyszało o nich odpowiednio 77 i 89 proc. ankietowanych.

28.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 824 razy
Kerris wygrywa przetarg Paypo

Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – lidera płatności odroczonych w Polsce.

03.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 572 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764