logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PayPo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Paypo rozszerza współpracę z PR Calling

PayPo – lider usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling. Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

15.04.2024 | przeczytano: 164 razy
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski

W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu Polaków pozostają natomiast takie narzędzia jak inteligentne lustra czy urządzenia emitujące zapachy perfum – zgodnie z wynikami badania „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz” nigdy nie słyszało o nich odpowiednio 77 i 89 proc. ankietowanych.

28.03.2024 | przeczytano: 395 razy
Kerris wygrywa przetarg Paypo

Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – lidera płatności odroczonych w Polsce.

03.03.2024 | przeczytano: 394 razy

Płatności odroczone PayPo pozwalają klientom robić zakupy już teraz, a płatność za nie rozciągnąć sobie w czasie. Taka swoboda zakupowa przekłada się na to, że klienci chętniej korzystają z sezonowych wyprzedaży, sięgają po produkty z kolekcji limitowanych czy robią prezenty sobie lub bliskim. Dzięki temu sklep internetowy sprzedaje więcej. Osiągnięcie takiej korzyści nie jest jednak możliwe bez podejmowania działań marketingowych, które aktywizują klientów i zachęcają ich do dokonywania zakupów - takich jak wspólna kampania PayPo i Decathlon, jednej z czołowych marek oferujących odzież i akcesoria sportowe.

28.09.2023 | przeczytano: 234 razy
Płatności odroczone zwiększają sprzedaż w e-sklepach

BNPL (z ang. buy now, pay later) jest jedną z podstawowych form płatności w polskim e-commerce. Jak wynika z raportu Koszyk Roku 2022, już kilka miesięcy temu oferowało ją 73 proc. największych sklepów w Polsce, a 88 proc. z nich zdecydowało się na wdrożenie PayPo. Tak duże zainteresowanie płatnościami odroczonymi wynika z szeregu korzyści pozwalających w łatwy i szybki sposób zwiększyć wartość koszyków zakupowych. Potwierdzają to efekty współpracy PayPo ze znaną polską marką odzieżową, Medicine.

05.07.2023 | przeczytano: 734 razy
„Daj sobie czas” - Paypo z muralem promującym najnowszą kampanię wizerunkową

PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – przedstawia kampanię „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać już w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.

25.05.2023 | przeczytano: 580 razy
Nie odkładaj uczuć na później - Paypo z kampanią na Walentynki

PayPo – polski lider branży BNPL (buy now, pay later), przy okazji zbliżających się Walentynek, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii marketingowej, w której zachęca do nieodkładania miłości na później i kupowania prezentów za pośrednictwem płatności odroczonych. Stawia w niej na działania w sieci i w outdoorze.

09.02.2023 | przeczytano: 779 razy
Rusza intensywna kampania reklamowa Paypo

PayPo – polski lider płatności odroczonych (BNPL, ang. buy now, pay later) prowadzi intensywną kampanię reklamową, której głównym motywem są unikalni brand heroes: PayPoki. Marka opiera teraz na tych sympatycznych bohaterach całą swoją komunikację marketingową.

15.11.2022 | przeczytano: 706 razy
Back to school z Paypo – fintech prezentuje szczegóły kampanii

PayPo wraz z partnerami, 22 sierpnia rozpoczął akcję „Back to school z PayPo”, w ramach której klienci mogą korzystać z promocji dostępnych w sklepach internetowych oferujących artykuły szkolne, z opcją płatności po 30 dniach, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W ostatnich dniach firma podzieliła się informacjami, dotyczącymi szczegółów komunikacyjnych kampanii.

31.08.2022 | przeczytano: 907 razy
Paypo i CCC ze wspólną kampanią w Westfield Arkadia

CCC wraz z PayPo w ramach współpracy uruchomiły wspólną kampanię wizerunkową z wykorzystaniem nośników LCD w jednym z największych, warszawskich centrów handlowych.

24.08.2022 | przeczytano: 1157 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764