logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PayU: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 53
„Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”

Dlaczego klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie? Jak powinna wyglądać profesjonalna karta produktu? W jaki sposób wyeksponować opcje dostawy? Na te i inne pytania przedsiębiorcy i marketerzy znajdą odpowiedź w najnowszym poradniku dla branży e-commerce „Jak contentem wypełnić łańcuch dostaw?”. Wydawcą publikacji jest serwis Content Standard.

29.09.2023 | przeczytano: 559 razy
Wystartował konkurs Grand Video Awards 2023

Zapraszamy wszystkich twórców internetowych, youtuberów, influencerów, filmmakerów do zgłaszania swoich filmów.

03.08.2023 | przeczytano: 774 razy

3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo zatłoczonych stron internetowych i wpływają na szybsze ładowanie witryn.

30.11.2022 | przeczytano: 505 razy
Nastroje zakupowe e-konsumentów w Polsce

W październiku br. inflacja osiągnęła rekordowe 17,9 proc. – wynika z najnowszych danych GUS. Postępujący od miesięcy wzrost cen towarów i usług nie pozostaje bez wpływu na portfele Polaków i skłania do uważnej analizy domowych budżetów. Wśród osób kupujących online 32 proc. prowadzi ewidencję wydatków w sklepach internetowych, a 24 proc. zapisuje również kwoty wydane offline – wynika z badania „Zachowania e-konsumentów w Polsce w 2022 roku” przeprowadzonego na zlecenie operatora płatności PayU.

21.11.2022 | przeczytano: 386 razy

PayU, lider płatności online w Polsce, przedstawia wyniki badania "Zachowania e-konsumentów w Polsce w 2022 r.", które ujawnia perspektywę e-konsumentów na rolę operatora płatności podczas zakupów internetowych.

23.09.2022 | przeczytano: 434 razy
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2020 / 2021 - wyniki

10 Jubileuszowa Gala Konkursu odbyła się 17 listopada w Warszawie w Hotelu Crowne Plaza i była finałem Konferencji EXECUTIVE SUMMIT 2021. Kapituła Konkursu postanowiła przyznać 2 wyróżnienia oraz nagrody w 16 kategoriach branżowych, 16 specjalnych, 4 kategoriach „odkrycia”, 2 kategoriach zespołowych, nagrodę główną GRAND PRIX i nagrodę z okazji 10 edycji konkursu - DYREKTOR MARKETINGU 10-Lecia

23.11.2021 | przeczytano: 2102 razy

Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.

21.10.2021 | przeczytano: 324 razy
Coraz więcej Polaków korzysta z rat podczas zakupów online

Popyt na zakupy internetowe na raty systematycznie rośnie – wynika z danych PayU. W 2020 roku łączna wartość zakupów opłacanych tą metodą płatności wzrosła o 45%. Najczęściej na raty kupowany jest sprzęt elektroniczny oraz dobra luksusowe, w tym biżuteria i zegarki. Coraz większy udział płatności ratalnych w całościowej sprzedaży odnotowują jednak także sklepy oferujące e-usługi, w szczególności te związane z edukacją i zdrowiem.

25.03.2021 | przeczytano: 599 razy

Rynek e-commerce w Polsce staje się coraz bardziej nasycony. Obecnie na 1 tys. mieszkańców przypada średnio 1 sklep internetowy, podczas gdy trzy lata temu było to 0,5 sklepu. Pomimo szybko rosnącej konkurencji, wciąż jednak jest na nim miejsce dla nowych sprzedawców, którzy mogą zawalczyć o swój kawałek tortu wartego według szacunków 100 mld złotych.

11.02.2021 | przeczytano: 464 razy
Opłata za dostęp do Wyborcza.pl z rachunkiem w Play, Plus i Orange oraz poprzez Payu

Klienci sieci Play, Plus i Orange mogą zapłacić za prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej" wraz ze swoim rachunkiem za usługi telekomunikacyjne. W grudniu br. zespół Wyborcza.pl jako pierwszy w Polsce podmiot oferujący subskrypcje wprowadził innowacyjne rozwiązanie, pozwalające na uruchomienie opłat direct billing jednocześnie u 3 operatorów. Oprócz tego również od grudnia nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl jest PayU.

18.12.2020 | przeczytano: 750 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 53)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764