logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pepsi: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 396
Pepsi x Lenar: limitowana kolekcja w kampanii „To takie proste”

Moda uliczna spotyka smak młodości, wolności i orzeźwienia. Marka Pepsi łączy siły z Ryszardem Lenarem, legendą polskiej sceny streetwearowej i twórcą kultowych „lenarów” w zupełnie nowym projekcie. Efektem tej wyjątkowej współpracy będzie limitowana kolekcja, która przenosi ducha lat 90. w dzisiejsze realia, łącząc oldschoolowy charakter z nowoczesnym cytrynowym twistem. Szerokie jeansy, t-shirty i spodenki - premiera limitowanego dropu Pepsi już niebawem.

09.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 204 razy
Bąbelkowa rewolucja w kampanii SodaStream

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” zachęca do prostych wyborów, które w dłuższej perspektywie mają realny wpływ – na środowisko, domowy komfort i codzienne nawyki.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 284 razy
To takie proste - w kampanii Pepsi

Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Wśród zaplanowanych aktywności znalazły się: szerokozasięgowa emisja spotów telewizyjnych i digital video, kontekstowa obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką. 

04.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 287 razy
Maciek Kozina w VML

Maciek Kozina wraca do VML jako Creative Director. 

25.03.2025 | Personalia | przeczytano: 252 razy
Była szefowa TikToka w Europie Środkowej dołącza do Lifetube

Sylwia Chada w zarządzie lidera influencer marketingu i ekonomii Twórców. Lifetube, największa agencja influencer marketingu i ekonomii twórców w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija obszar analityki i danych jako kluczowy element strategii wzrostu. Powołanie Sylwii Chady na stanowisko Chief Growth Officer to kolejny krok w realizacji tej wizji, łączący kompetencje w obszarze cyfrowej sprzedaży, produktów, danych i innowacji biznesowych.

10.03.2025 | Personalia | przeczytano: 293 razy
Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny

Do Molecular Creative dołączył w marcu Maciej Robak, obejmując stanowisko Senior Art Directora.

05.03.2025 | Personalia | przeczytano: 308 razy
Bitwa Smaków powraca w kampanii Lay’s

W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosowanie potrwa do 6 kwietnia 2025 roku. Głosujący powalczą o atrakcyjne nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.

05.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 399 razy
Katarzyna Tomalska zarządza zespołem Michała Banaszewskiego w VML

Michał Banaszewski - Managing Partner w polskim oddziale VML - opuszcza agencję po prawie 14 latach.

24.01.2025 | Personalia | przeczytano: 775 razy
Ponad 2,2 mln złotych z „Reklamy Dzieciom” w TVP1

Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln złotych, czyli o niemal 600 tys. złotych więcej niż w 2023 roku. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024, tuż po programie informacyjnym „19.30”.

10.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 438 razy
Zakupy z telefonem - Polacy chcą wiedzieć więcej o produktach

2/3 Polaków postrzega siebie jako świadomych konsumentów - chcą wiedzieć, co kupują, a ponad połowa regularnie sprawdza informacje na opakowaniach przed zakupem. Takie wnioski płyną z badania Kantar na zlecenie GS1 Polska [1]. Jednocześnie smartfon stał się nieodłącznym elementem procesu zakupowego – w sklepach korzysta z niego aż 90% badanych. Badanie pokazało też, że ponad 1/3 respondentów skanowała już QR kody z opakowań produktów, a 56% deklaruje chęć korzystania z tej funkcji, aby uzyskać więcej informacji o artykułach. To optymistyczna prognoza w kontekście nadchodzących zmian w handlu, związanych z planowanym stopniowym przejściem z jednowymiarowych kodów kreskowych na kody 2D od GS1 do końca 2027 roku.

08.01.2025 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 588 razy
1 2 3
Strona 1/40 (artykułów: 396)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764