logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PepsiCo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 120
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”

Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, w tym YouTube. Za strategię, kreację, produkcję video (TVC i digital), a także opracowanie toolkitu komunikacyjnego odpowiada agencja VMLY&R Poland.

09.04.2021 | przeczytano: 133 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021

Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.

15.03.2021 | przeczytano: 288 razy
VMLY&R z kampanią marki Cheetos na rynkach EER

Wiemy, że klasyczne chipsy pochodzą z ziemniaków, nachosy – z kukurydzy. A jak powstają Cheetos? Marka postanowiła uchylić rąbka tajemnicy w kampanii 360 stopni realizowanej w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Działania obejmują TV, digital i kanały społecznościowe marki. Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja VMLY&R Poland.

02.03.2021 | przeczytano: 239 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa kampania Pepsi z udziałem gwiazd światowego futbolu

W czasie gdy światu potrzeba chwili wytchnienia i pozytywnych emocji, Pepsi rozpoczyna nową, niezwykle angażującą kampanię FIZZ, która w sposób charakterystyczny dla tożsamości marki wykorzystuje różnorodne style kultury. Stawiając na połączenie najwyższej klasy muzyki oraz wirtuozerskiego futbolu, kampania Pepsi zachęca świat do zerwania z konwencją, oczekiwaniami, a także wyjścia poza zamkniętą przestrzeń jednorodności. Wśród twarzy kampanii znaleźli się najlepsi piłkarze świata, w tym Leo Messi, Paul Pogba, Shanice van de Sanden oraz Jadon Sancho, a oryginalny film promujący kampanię został stworzony przez brytyjską reżyserkę młodego pokolenia Raine Allen-Miller do podkładu muzycznego z utworu „Rotate” autorstwa Becky G oraz Burna Boy. Kampania potrwa do końca 2021 roku.

23.02.2021 | przeczytano: 263 razy
Lay’s towarzyszem domowych seansów filmowych

Trwa 4. edycja najbardziej filmowej kampanii promocyjnej marki Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Po raz kolejny wiodący producent chipsów ziemniaczanych, firma PepsiCo, chce przekonać Polaków, że najlepsze wrażenia podczas oglądania filmów zapewniają przekąski marki Lay’s. Oprócz znanych już na rynku wariantów smakowych, konsumenci będą mogli spróbować dwóch nowych, limitowanych smaków. Kampania potrwa do końca kwietnia 2021 roku.

17.02.2021 | przeczytano: 293 razy
Lay's startuje z globalną kampanią UEFA Champions League 2021

Ulubiona na całym świecie marka przekąsek Lay's debiutuje dzisiaj z kampanią globalną, której celem jest przynoszenie poczucia wspólnoty i radości ludziom na całym świecie poprzez piłkę nożną. Edycja 2021 kampanii wspierająca największą globalną platformę marki - Ligę Mistrzów UEFA i piłkę nożną kobiet UEFA - może poszczycić się najlepszymi zawodnikami, dyscyplinami sportu i oczywiście przekąskami.

12.02.2021 | przeczytano: 269 razy
Magdalena Chybicka Operations Director w Spacecamp

Magdalena Chybicka poszerza zakres odpowiedzialności w strukturach Spacecamp (Brand New Galaxy), obejmując stanowisko Operations Directora. Od lutego będzie nadzorować optymalizację procesów w obszarach: produkcji digital, projektów, a także komunikacji. Do tej pory związana była z agencją jako Production Director.

01.02.2021 | przeczytano: 239 razy
Małgorzata Guryn awansowała na stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw

Z początkiem stycznia Małgorzata Guryn objęła stanowisko Client Service Director w Havas Warsaw. Z agencją związana jest od 2019 roku i dotychczas była zatrudniona jako Business Development Director.

28.01.2021 | przeczytano: 261 razy
Dawid Borowiec nowym dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój

Jako nowy dyrektor marketingu Żywiec Zdrój, Dawid Borowiec pokieruje działaniami marki, w misję której wpisana jest troska o środowisko i zachęcanie ludzi, by pili zdrowiej.

21.01.2021 | przeczytano: 362 razy
Kampania Pepsi przygotowana przez Agencję K2

Międzynarodowa kampania PEPSI, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).

21.01.2021 | przeczytano: 370 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 120)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764