logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perfetti Van Melle: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 26
Havas Play i Mentos promują „Trasę Końca Świata”

Ruszyła współpraca pomiędzy Mentos a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Kooperacja wychodzi również poza scenę, czego efektem jest sesja zdjęciowa, która pojawi się w social mediach obu marek. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.

30.10.2023 | przeczytano: 651 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Alicja Cybulska i Anna Kuropatwa w nowych rolach w strukturze Havas

Zmienia się rola Alicji Cybulskiej, dotychczasowej Chief Strategy Officer w Havas Media Group, która od stycznia obejmie stanowisko South East & North Asia Chief Strategy Officer w strukturach Havas na rynku Azji. Na jej miejsce w Havas Media Group awansowała Anna Kuropatwa, obejmując stanowisko Head of Strategy.

15.12.2021 | przeczytano: 800 razy
Perfetti Van Melle z marką Mentos wspiera esport

Firma Perfetti Van Melle Polska wraz ze swoją flagową marką Mentos po raz pierwszy angażuje się w strategiczne wspieranie esportu. Współpraca marki ze środowiskiem gamingowym związana będzie z rozrastającą się polską profesjonalną sceną esportowej gry Valorant i oparta na dwóch filarach: serii turniejów BeChampions, której Mentos został Głównym Sponsorem, a także sponsoringu tytularnego Valorantowej dywizji zespołu Anonymo – najpopularniejszej organizacji esportowej w Polsce.

03.11.2021 | przeczytano: 763 razy
Powrót do normalności w zachowaniach konsumenckich?

W wyniku  pandemii COVID-19 zmieniły się nasze zwyczaje konsumenckie. Powoli wracamy do normalności, choć część zmian z pewnością zostanie z nami już na zawsze. Nadal lubimy mieć w domu zapas najważniejszych produktów spożywczych, ale za to chętnie znowu odwiedzamy sklepy stacjonarne i sięgamy po ulubione przekąski.

30.07.2021 | przeczytano: 478 razy
Czas na nowe media

Mimo że dla branży FMCG rok 2020 okazał się łaskawy względem popytu, pozostawił swój ślad na ścieżce zakupowej. Producenci stanęli przed wyzwaniem, jakim było przeprojektowanie sieci dystrybucji i komunikacji tak, aby produkty trafiały do konsumentów, których nawyki zakupowe zostały zniweczone przez wydarzenia ubiegłego roku. Firmy FMCG musiały zwrócić się w kierunku nowych kanałów.

31.05.2021 | przeczytano: 374 razy
Nowy język pokolenia Y

Polscy millenialsi to obecnie ponad 11 milionów osób! W 2021 roku kolejna grupa starszych przedstawicieli tej grupy będzie obchodziła swoje czterdzieste urodziny. Przekroczenie tej magicznej granicy wiekowej to dla większości z nas wejście w okres stabilizacji i świadomych  wyborów zarówno tych dotyczących kwestii zawodowych, jak decyzji czysto konsumenckich, obejmujących już także całe rodziny i coraz częściej dzieci. Jak zatem zmienić sposób mówienia, by dotrzeć do przedstawicieli generacji Y?

19.04.2021 | przeczytano: 350 razy

2020 rok dla spółki Spectrum Brands Poland kończy się w wielkim stylu – Katarzyna Krauze, dotychczasowy Country Marketing Manager awansuje na stanowisko Country Sales & Marketing Manager, a nowym Brand Managerem marek Russel Hobbs i George Foreman zostaje Izabela Matulka, wcześniej związana z firmą Raisio.

26.11.2020 | przeczytano: 800 razy

Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmiany zostaną z nami na dłużej?

09.07.2020 | przeczytano: 314 razy
Chupa Chups z kampanią Gumy Balonowej

Wystartowała nowa kampania Perfetti van Melle promująca linię gum balonowych Chupa Chups. Za kreację oraz zakup mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Havas Media.

07.07.2020 | przeczytano: 1052 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zdobyć i zatrzymać – uwaga klienta na wagę złota

Jak wygląda idealna oferta marketingowa? Według respondentów biorących udział w badaniu „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta” odpowiedź jest prosta – to przekaz, którego nie da się przeoczyć. Klienci oczekują personalizacji ofert oraz przedstawienia ich w przystępny i jednoznaczny sposób, a jako przestrzeń do skutecznego dialogu wskazują internet.

23.10.2019 | przeczytano: 925 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 26)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764