logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performance Marketing Diamonds: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Portal społecznościowy TIM-u z nagrodą Golden Arrow

„Łączy nas napięcie” (Łnn), działający od prawie trzech lat serwis zrzeszający społeczność fachowców i amatorów z szeroko pojętej branży elektrotechnicznej, wygrał 18. edycję marketingowego konkursu Golden Arrow w kategorii „Digital marketing – Serwis internetowy”.

07.07.2023 | przeczytano: 981 razy

Komputronik został nominowany w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwsza w Polsce inicjatywa, skupiająca się na performance i afiliacji również poza granicami kraju.

15.05.2023 | przeczytano: 533 razy

To, dosłownie i w przenośni, metamorfoza na medal. Komputronik otrzymał nagrodę w międzynarodowym konkursie Global Social Media Awards w kategorii „Najlepsze wykorzystanie social mediów w branży handlowej”. Zwycięska kampania związana była z rebrandingiem i odświeżeniem wizerunku marki Komputronik.

12.05.2023 | przeczytano: 701 razy
15 lat współpracy Bluerank i Rainbow Tours

Mija 15 lat od kiedy Bluerank, agencja marketingu internetowego, rozpoczęła współpracę z Rainbow Tours, jednym z największych tour operatorów w Polsce. Firmy zgodnie podkreślają, że kluczowe dla utrzymania długoterminowej relacji są kompetencje, nieustanny rozwój i wspomniane już w tytule partnerstwo.

06.09.2022 | przeczytano: 1093 razy
Trzy nagrody dla bloga Orange

Jurorzy aż trzech branżowych konkursów docenili i nagrodzili innowacyjną strategię i wyniki biznesowe prowadzonego przez Orange bloga o charakterze poradnikowym. W trakcie roku zanotował on 280% więcej kliknięć z wyników organicznych oraz ponad 770% więcej sesji. Projekt jest realizowany we współpracy z agencją Bluerank.

12.07.2021 | przeczytano: 622 razy
Kolejny sukces autorskiego pomysłu polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Innowacyjna, efektywna i dopasowana do trudnych czasów pandemii kampania „Wakacje z Mitsubishi” otrzymała nagrodę w kategorii „Performance creativity in crisis” w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE, który ocenia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE.

29.06.2021 | przeczytano: 862 razy
4 x Performance Marketing Diamonds dla Bluerank

Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.

18.10.2019 | przeczytano: 1053 razy

Kampania pożyczek realizowana przez ING wspólnie z Tradedoublerem została wyróżniona przez jury konkursu Performance Marketing Diamonds. Nagroda została przyznana w kategorii „The most effective lead generation campaign” za internetowe działania natywne - kontekstowe dla pożyczek gotówkowych.

09.11.2018 | przeczytano: 557 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764