logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Performics: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 132
Crunchips z kampanią letniej edycji smaków

Marka Crunchips, należąca do grupy Lorenz, rusza z nową kampanią promującą limitowaną edycję chipsów na lato. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Kampania realizowana jest we współpracy z GameLab by LiquidThread, wewnętrznym działem Publicis Groupe, który odpowiada za koncepcję i egzekucję działań gamingowych na platformie Twitch. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics.

02.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 498 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Semilac z kampanią kolekcji lakierów You are ICONIC

Marka (Nesperta), producent lakierów hybrydowych i asesorów do manicure, wystartowała z kampanią promującą nową kolekcję „You are ICONIC”, której ambasadorką jest aktorka Ola Adamska. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social oraz SEM zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

20.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 400 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI

Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.

15.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 408 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku

Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).

12.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 348 razy
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025Zobacz fotorelację

Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.

12.05.2025 | Konkursy | przeczytano: 495 razy
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC

Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe przykłady skutecznych kampanii – aż 150 stron bezpłatnej wiedzy w SEMbooku 2025 od Grupy Roboczej SEO&PPC IAB Polska pokazuje, jak surfować wśród trendów na szerokich wodach marketingu w czasach rewolucji.

07.05.2025 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 308 razy
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe

Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze analityczno-badawczym realizowanym przez YOTTA.

05.05.2025 | Personalia | przeczytano: 474 razy
Bąbelkowa rewolucja w kampanii SodaStream

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” zachęca do prostych wyborów, które w dłuższej perspektywie mają realny wpływ – na środowisko, domowy komfort i codzienne nawyki.

22.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 363 razy
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.

17.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 513 razy
Tajni agenci Carrefour monitorują ceny w kampanii Saatchi & Saatchi

Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację nowej kampanii Carrefour „500 cen równamy do najniższych”. Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.

10.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 388 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 132)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764