logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Personal PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 29
Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja

Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

19.03.2024 | przeczytano: 274 razy
Projekt „Co z tym światem?!” nominowany do nagrody Eco Influencer Roku

Edukacyjny projekt Providenta „Co z tym światem?!” znalazł się wśród 10 najlepszych inicjatyw, wyróżnionych w kategorii specjalnej „Eco Influencer Roku”, w ramach Carbon Footprint Challange Awards. Nominacja w konkursie jest wyrazem uznania dla aktywnej i świadomej działalności na rzecz ekologii. Głosowanie potrwa do 6 października na instagramowym profilu Carbon Footprint Foundation.

07.10.2022 | przeczytano: 691 razy
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska

Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.

15.08.2022 | przeczytano: 1658 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Personal PR uruchamia Skillers Academy

Agencja komunikacji zintegrowanej Personal PR stworzyła autorski program szkoleniowy – Skillers Academy. Celem kursów i warsztatów jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej komunikacji – zewnętrznej i wewnętrznej. Prezentowany przez Personal PR program szkoleniowy to odpowiedź na zaobserwowane zapotrzebowanie na rynku i w oczach twórców – zbyt małą ofertę wyczerpujących i zróżnicowanych tematycznie szkoleń z komunikacji zintegrowanej.

08.08.2022 | przeczytano: 641 razy
Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team

Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach, zastępując po 20 latach Karen Trinkler z The Partners Group z Wielkiej Brytanii.

11.07.2022 | przeczytano: 688 razy

Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpoczyna działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Głównym celem projektu jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie platformy wymiany wiedzy w tym zakresie. Klub Public Affairs będzie już piątym klubem eksperckim powołanym przez PSPR.

29.07.2019 | przeczytano: 285 razy
Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR i social media dla Wola Parku

IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park.

14.09.2018 | przeczytano: 1147 razy

W drodze przetargu, województwo pomorskie wybrało ClickAd Interactive, Fabrykę Komunikacji Społecznej oraz Personal PR do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich w 2018 roku. Głównym celem jest poinformowanie mieszkańców województwa pomorskiego o projektach współfinansowanych z Funduszy Europejskich oraz wzrost akceptacji mieszkańców dla realizowanych działań rozwojowych. Kampania potrwa od 10 września do 10 grudnia 2018 r. Budżet, którym dysponują agencje to ponad 864 tys. zł brutto.

10.09.2018 | przeczytano: 467 razy
Kolejna kampania PH Matarnia z mieszkańcami Trójmiasta

Po raz 10. Park Handlowy Matarnia zorganizował konkurs, w którym poszukiwał wśród mieszkańców Gdańska i okolic twarzy do wiosennej kampanii. W całym Trójmieście pojawiły się billboardy i plakaty z Justyną, Grzegorzem i Ignasiem – tegorocznymi zwycięzcami.

11.04.2018 | przeczytano: 601 razy
Abax wybiera Personal PR

ABAX, świadczący usługi telematyczne na siedmiu rynkach świata, podpisał umowę na działania komunikacyjne z Personal PR – największą agencją PR na Pomorzu. Agencja we współpracy z centralą w Norwegii zaplanuje oraz poprowadzi PR i marketing dla marki na polskim rynku.

20.03.2017 | przeczytano: 1170 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 29)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764