logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Perwoll: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Lekcja Nieśmiecenia: szkolny konkurs na kampanię promocyjną

3 kwietnia 2024 rusza IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: stacje do nauki selektywnej segregacji odpadów oraz granty finansowe. 

03.04.2024 | przeczytano: 242 razy
Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil (Pralnie Społecznie Odpowiedzialne), firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania, rozszerzając tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.

17.06.2021 | przeczytano: 754 razy
Henkel wśród klientów Big Picture

Do grona klientów Big Picture dołączył Henkel, właściciel marek, takich jak Persil, E, Clin, Somat, Bref, Silan, Perwoll czy Pur. W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację szerokiego projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil. Wypracowana platforma będzie mieć swoją premierę już w grudniu 2020 roku.

30.11.2020 | przeczytano: 532 razy

Kampania #RethinkFashion marki Perwoll została nagrodzona brązową statuetką Effie Award w kategorii Dobra Konsumpcyjne. To pierwsza nominacja i wyróżnienie firmy Henkel Polska w tym prestiżowym konkursie. Nagroda ta świadczy o docenieniu wysiłków marki Perwoll od lat pomagającej konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”. Kampania #RethinkFashion to kolejna, kreatywna odsłona działań marki, która teraz zachęca także do odpowiedzialnej konsumpcji mody.

18.11.2020 | przeczytano: 300 razy
Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion

Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.

17.09.2019 | przeczytano: 1275 razy
TBWA: Maja Sablewska i zakupy w Mediolanie w kampanii Perwoll

18 maja br. rozpoczęła się najnowsza kampania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej, ambasadorki marki, pod hasłem „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”. TBWA odpowiada za realizację spotu reklamowego, materiałów POS i kreacji internetowych promujących akcję.

25.05.2015 | przeczytano: 2177 razy
Pomóż dzieciom spełniać marzenia

3 września b.r. ruszyła akcja Henkel Polska sp. z o.o. pod hasłem „Pomóż dzieciom spełniać marzenia”. W ramach inicjatywy, Henkel Polska zdecydowała się przekazać część przychodu ze sprzedaży swoich produktów, dostępnych w sieci Carrefour, na edukację podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Akcja potrwa do 15 września b.r.

05.09.2014 | przeczytano: 862 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764