logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 326
Daria Fedorowicz dołącza do Cape Morris

Daria Fedorowicz dołączyła do agencji kreatywno-strategicznej Cape Morris w roli Account Directora.

21.05.2020 | przeczytano: 188 razy

Na koniec marca br. liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 266 tys., a wpływy Spółki ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 wyniosły 13 mln zł. Rekordy popularności biła też aplikacja CDA na telewizory i urządzenia mobilne - łączna liczba instalacji przekroczyła 5 mln 300 tys.

17.04.2020 | przeczytano: 176 razy
Awanse w dziale client engagement VMLY&R

W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.

06.04.2020 | przeczytano: 897 razy
XTPL rozpoczyna współpracę z koncernem Osram

Realizacja podpisanego przez partnerów porozumienia ma na celu potwierdzenie parametrów technologii rozwijanej i komercjalizowanej przez XTPL oraz ocenę możliwości zaimplementowania jej do procesów produkcyjnych OSRAM.

21.01.2020 | przeczytano: 220 razy
Ipla wprowadza innowacyjne rozwiązanie - płatności Blik na Smart TV

Serwis rozrywki internetowej IPLA wprowadził do swojej aplikacji na systemy Android TV możliwość dokonania opłaty za zakupiony materiał za pomocą BLIKA. Polski system płatności umożliwi użytkownikom IPLI szybki i wygodny zakup wybranych materiałów, jak np. filmu, pakietu czy wydarzenia sportowego udostępnianego na żywo.

30.12.2019 | przeczytano: 371 razy
Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.

13.11.2019 | przeczytano: 306 razy

Podczas gali Effie Poland 2019 spółki z grupy Dentsu Aegis Network zdobyły dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. Wśród najbardziej efektywnych domów mediowych dwudziestolecia wymieniono Carat Polska i Vizeum Poland, a na miano najbardziej efektywnych agencji zasłużyły Red8 Group oraz Isobar Polska.

08.11.2019 | przeczytano: 233 razy
Badania mediów: oczekiwania marketerów pozytywnie odebrane przez rynek

W ubiegłym tygodniu członkowie Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” odbyli dwa niezależne spotkania z MultiMOC oraz KRRiT. Ich celem było omówienie „Oczekiwań marketerów odnośnie jednoźródłowego badania mediów”. Oba ośrodki pracujące nad nowym briefem na badanie mediów uznały przygotowany przez marketerów dokument za cenny i co do zasady zbieżny z założeniami, które przyjmują w swoich pracach. Koalicja prowadzi teraz wewnętrzne rozmowy z nadawcami mediowymi mające na celu wypracowanie spójnych dla całego rynku postulatów dotyczących badań mediów.

04.11.2019 | przeczytano: 261 razy
Oczekiwania marketerów wobec nowego badania mediów

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji, podczas których przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.  

25.10.2019 | przeczytano: 389 razy

Podczas gali Effie Europe Awards w Brukseli nagrodzono projekt Ogilvy, Carat Polska oraz iProspect - "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?", realizowany dla Philips.

22.10.2019 | przeczytano: 216 razy
1 2 3
Strona 1/33 (artykułów: 326)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764