logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piłka w grze: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Piłka w grze: Świetne wyniki Legii Warszawa i strzelający Lewandowski

Czołowe drużyny przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów zestawienia w zdecydowanej większości zaliczyły bardzo udany miesiąc. Nasi przedstawiciele w klubowej Europie są w znakomitej formie piłkarskiej, co przełożyło się na równie wysoki wynik medialny. Robert Lewandowski zdobył dziesięć bramek w pięciu meczach FC Barcelony, co dziennikarze zgodnie oceniają jako niespodziewanie wysoką formę naszego napastnika.

17.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 274 razy
Piłka w grze: kolejki pełne emocji, ale to Legia i Lewandowski królują w mediach

Mimo zaledwie trzech rozegranych kolejek meczowych w ubiegłym miesiącu piłkarska Polska nie mogła narzekać na nudę. Już w pierwszym dniu września padło aż osiem bramek w niezwykle emocjonującym starciu Pogoni Szczecin ze Śląskiem Wrocław (5:3). Następnie zgrupowanie kadry miało wskazać kierunek, którym będzie podążać reprezentacja, ale zamiast odpowiedzi, w mediach pojawiały się raczej kolejne pytania. Brak rozgrywek Ligi Konferencji UEFA wpłynął na medialny spadek Legii i Jagiellonii, ale kilka bezpośrednich pojedynków między potentatami ligowymi i piłkarskie święto na Śląsku spowodowało, iż był to bardzo owocny miesiąc w polskich mediach – potwierdza Instytut Monitorowania Mediów w swoim najnowszym raporcie Piłka w grze.

13.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 329 razy
Piłka w grze - krajowe rozgrywki nabierają rozpędu

W sierpniu rozegrano pięć kolejek meczowych w ramach PKO BP Ekstraklasy, a na jej zapleczu – w Betclic 1. Lidze – aż sześć. Najlepsze polskie kluby mierzyły się również na arenie międzynarodowej, co także zaowocowało wzrostem medialnym wielu drużyn. Poza granicami kraju nasi piłkarze starali się pokazać z jak najlepszej strony, aby otrzymać powołanie do kadry na wrześniowe mecze Ligi Narodów. W ostatnich dniach sierpnia selekcjoner Michał Probierz podał nazwiska wybranych, a chwilę wcześniej Wojciech Szczęsny ogłosił zakończenie kariery piłkarskiej.

14.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 510 razy
Medialne echa Euro 2024 i powrót krajowych rozgrywek

Zmagania polskich piłkarzy na niemieckich boiskach skończyły się w czerwcu, ale to początek lipca był czasem komentarzy, analiz i wielu podsumowań występu Biało-Czerwonych w tegorocznych Mistrzostwach Europy. W połowie miesiąca powróciły rozgrywki PKO BP Ekstraklasy oraz Betclic 1. Ligi, a to zaowocowało sporym wzrostem medialności polskich klubów – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 637 razy
Polscy kadrowicze na Euro 2024 w mediach. Lewandowski na czele

W czerwcu 2024 roku nazwisko kapitana reprezentacji Polski było odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki i to wiele razy. Czy Lewandowski zagra na Euro? Co stało się Lewandowskiemu? Czy bez Lewandowskiego nie mamy po co jechać na turniej? Na mistrzostwa ostatecznie pojechaliśmy z Lewandowskim, choć nie wystąpił on w pierwszym meczu z Holandią. Również o pozostałych kadrowiczach pisało się w czerwcu w polskich mediach o wiele więcej niż we wcześniejszych miesiącach. Największy wzrost publikacji odnotował natomiast Kacper Urbański – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

13.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 443 razy
Legia, Jagiellonia i Śląsk na czele najbardziej medialnych klubów PKO BP Ekstraklasy

W kwietniu 2024 roku Legia Warszawa była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, ale również pozostałe drużyny odnotowały wzrosty publikacji względem poprzedniego miesiąca. Na drugą pozycję awansowała Jagiellonia Białystok, a podium zestawienia zamyka Śląsk Wrocław – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze przoduje z dużą przewagą Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski.

19.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 600 razy
Legia najbardziej medialna w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi drużynami była znacznie mniejsza niż w lutym. Na drugiej pozycji utrzymał się Śląsk Wrocław, a podium zestawienia zamyka Jagiellonia Białystok, która dzięki świetnym wynikom sportowym awansowała o dwa miejsca w rankingu medialności – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W Fortuna I Lidze równych sobie nie miała Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski. Udane baraże do Euro 2024 spowodowały wzrost popularności wielu reprezentantów Polski.

14.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 681 razy
Raport Piłka w Grze: Medialna dominacja Legii Warszawa w lutym

Legia Warszawa w lutym 2024 r. była zdecydowanie najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy w Polsce. W Fortuna I Lidze tradycyjnie rządziła Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

19.03.2024 | Świat mediów | przeczytano: 598 razy

Practum Consulting, agencja PR, zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. 

10.06.2015 | Z rynku | przeczytano: 1062 razy

Practum Consulting, agencja public relations, zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”. 

20.05.2015 | Z rynku | przeczytano: 920 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764