logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PiS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 283
Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024

W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając ponad 4,1 tys. cytowań.

09.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 148 razy
O tym się mówi: Publikacja WP z najwyższym zasięgiem w październiku

W październiku w przestrzeni medialnej najgłośniej mówiło się o sprawie wiceministra rozwoju i technologii Jacka Tomczyka. Stało się to za sprawą publikacji Szymona Jadczaka z Wirtualnej Polski, który ujawnił konflikt interesów między działalnością polityczną wiceszefa resortu a jego powiązaniami z branżą deweloperską. Artykuł stał się liderem najnowszego raportu „O tym się mówi” przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 330 razy
 Pierwsze czytanie projektu ustawy antyhejterskiej - komentarz współautora

W czwartek w Sejmie odbyła się intensywna debata nad projektem ustawy antyhejterskiej, stworzonym zgłoszonym przez Polski 2050 i Trzecią Drogę. Propozycja ma na celu przeciwdziałanie anonimowemu hejtowi w internecie i wprowadzenie mechanizmów szybszej identyfikacji osób szerzących obraźliwe treści online. Po pierwszym czytaniu projektu ustawy antyhejterskiej w Sejmie reakcje były różnorodne, wzbudzając zarówno entuzjazm, jak i wątpliwości. Mecenas Tymoteusz Paprocki, współtwórca ustawy, odnosi się do kluczowych zarzutów i obaw, rozwiewając wątpliwości, jakie pojawiły się w trakcie sejmowej debaty.

16.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 377 razy
O tym się mówi: wrzesień zdominowany przez artykuły Gazety Wyborczej

We wrześniu najczęściej cytowano artykuły dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i to one osiągnęły najwyższe zasięgi. Zestawienie O tym się mówi otwiera cykl publikacji Bartosza T. Wielińskiego i Arkadiusza Gruszczyńskiego opisujący ustalenia kontrolerów NIK na temat afery wizowej i nieprawidłowości, do których miało dochodzić w polskim Ministerstwie Spraw Zagranicznych za czasów rządów Prawa i Sprawiedliwości. Comiesięczny raport jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

02.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 323 razy
Wycena medialna prezydenckich kandydatów PiS

Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak oraz Beata Szydło są najcenniejszymi medialnie potencjalnymi kandydatami na prezydenta RP z ramienia Prawa i Sprawiedliwości. Wartość publikacji na portalach internetowych na temat byłego premiera wyniosła od początku roku ponad 349 mln zł, na temat byłego ministra obrony 191,2 mln zł, a obecnej europosłanki ponad 140,7 mln zł. Instytutu Przywództwa sprawdził wartość obecności medialnej polityków, którzy mogą ubiegać się o Pałac Prezydencki. Analiza objęła publikacje na portalach internetowych od 1 stycznia do 25 września 2024 r.

04.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 403 razy
Czu ozusowanie umów o dzieło da wyższe emerytury?

71,5% Polaków nie wierzy, że przyszła państwowa emerytura pozwoli im na godne życie, wynika z najnowszych badań dla Useme.com. Za to coraz więcej zaczyna oszczędzać na emeryturę poza systemem ZUS. Czy podstawowy argument rządu za oskładkowaniem umów cywilnoprawnych nie mija się z oczekiwaniami Polaków?

19.09.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1086 razy (komentarzy: 13)
O tym się mówi. Artykuł o Funduszu Sprawiedliwości na czele w lipcu

W lipcu publikacją o największym zasięgu był artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z Gazety Wyborczej pt. „Tajny list Kaczyńskiego. Co prezes PiS wiedział o Funduszu Sprawiedliwości?”. Raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

30.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 437 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: czerwiec 2024

Czerwcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce po raz kolejny otwiera Onet. W ubiegłym miesiącu portal cytowano niemal 4,8 tys. razy. Na drugie miejsce awansuje Rzeczpospolita. Na dziennik powoływano się blisko 3,6 tys. razy. Ostatnie miejsce podium należy do TVN24 z liczbą niemal 3,5 tys. wzmianek.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1075 razy
O tym się mówi: W czerwcu na szczycie kontrowersyjna publikacja Onetu

Na czele czerwcowego raportu „O tym się mówi” znalazła się publikacja Marcina Wyrwała i Edyty Żemły „Polscy żołnierze zakuci w kajdanki na granicy z Białorusią. W wojsku wrze”, która ukazała się w Onecie. Treść artykułu wywołała burzę komentarzy politycznych i medialnych. Raport „O tym się mówi” przygotowywany jest przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

27.07.2024 | Świat mediów | przeczytano: 492 razy
O tym się mówi: Publikacje Onetu zdominowały majowe zestawienie

Już trzeci miesiąc z rzędu miesięczne zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwierają materiały dziennikarzy Onetu. W maju na czele rankingu znalazł się artykuł Kamila Dziubki pt. „Ujawniamy taśmy ziobrystów. Informator prokuratury nagrywał ich przez dwa lata”. Comiesięczny raport „O tym się mówi” jest przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego.

29.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 371 razy
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 283)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764