logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piast: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 59
Duane Pekar obejmuje stanowisko CEO w Mark Andy

Mark Andy, jeden z największych i najdłużej działający na świecie producent maszyn wąskowstęgowych do drukowania etykiet i opakowań, poinformował o zmianie na stanowisku CEO. Z dniem 28 listopada br. funkcję tę objął Duane Pekar.

04.12.2023 | przeczytano: 445 razy
Kolejny sezon Futsal Ekstraklasa – transmisje tylko w WP Pilot

Kolejny sezon Futsal Ekstraklasy, który rozpocznie się 26 sierpnia, będzie transmitowany online wyłącznie w WP Pilot. Platforma pokaże wszystkie mecze, rozegrane w ramach 30 kolejek sezonu zasadniczego oraz fazy play-off, które potrwają aż do początku czerwca 2023 roku.

26.08.2022 | przeczytano: 599 razy
Jesień na antenach Telewizji Polskiej

„Wojenne dziewczyny”, „Tak to leciało!”, „Voice of Poland”, jubileusze „70 lat Telewizji Polskiej”, „Pytania na śniadanie” i „Jakiej to melodii?”, a także wielogodzinne transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, poza tym programy informacyjne, publicystyczne, ciekawe dokumenty oraz programy dla dzieci i ich rodziców. To tylko kilka wybranych propozycji programowych, które Telewizja Polska przygotowała dla swoich widzów na nadchodzącą jesień.

26.08.2022 | przeczytano: 592 razy

STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin - mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

19.05.2022 | przeczytano: 421 razy
STS ze specjalną akcją na 100-lecie Lecha Poznań

STS, największy polski bukmacher i sponsor strategiczny Lecha Poznań, przygotował specjalną akcję dla kibiców pod hasłem „100 na 100”, w której fani mogą wygrać m.in. unikatową retro koszulkę. Aktywacja nawiązuje do 100-lecia poznańskiego klubu, które „Kolejorz” świętuje w tym roku. Punkt kulminacyjny obchodów przypada na 19 marca i mecz z Jagiellonią Białystok. Na to spotkanie STS rezygnuje z reklamy wielkoformatowej na trybunach, by mecz obejrzało jak najwięcej kibiców.

17.03.2022 | przeczytano: 924 razy
Tarczyński przedłuża umowę sponsorską z triathlonistą Marcelem Kozaczkiewiczem

Marka Tarczyński zdecydowała się na przedłużenie umowy sponsorskiej z Marcelem Kozaczkiewiczem – wicemistrzem Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie. Kontrakt będzie obowiązywał do końca 2022 roku. Sezon dla zawodnika rozpocznie się już 27 marca zawodami Pucharu Europy Quarteira w Portugalii. Ich przebieg zadecyduje o kwalifikacji triathlonisty do Mistrzostw Europy.

24.02.2022 | przeczytano: 764 razy
Grupa Komunikacja Plus dla marki Piast

Calsberg Polska rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus (GK+). W ramach umowy agencje wchodzące w skład GK+ prowadzą działania komunikacyjne dla marki Piast Wrocławski. Współpraca została podjęta w drodze postępowania przetargowego.

30.06.2021 | przeczytano: 502 razy
Gdańsk 2021

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Gdańsk 2021

Gdańsk uchwalił swój kodeks reklamowy na sesji Rady Miasta 22 lutego 2018 r.

26.06.2021 | przeczytano: 1220 razy
12 milionów mieszkańców Polski w zasięgu sieci 5G Plusa

Plus zasięgiem swojej najlepszej i najszybszej w Polsce sieci 5G objął już 12 milionów mieszkańców Polski. Sieć 5G 2600 TDD Plusa jest obecna w ponad 160 miejscowościach we wszystkich 16 województwach. Dynamiczna budowa i rozwój sieci w całej Polsce będą kontynuowane.

23.04.2021 | przeczytano: 615 razy
Api Folie Polska podsumowuje 1. kwartał 2021

Pierwsze trzy miesiące 2021 roku były dla firmy API Folie Polska przede wszystkim okresem wewnętrznej reorganizacji, mającej usprawnić codzienne działania. W strukturach przedsiębiorstwa powołane zostało nowe stanowisko – Customer Service Manager. W gestii piastującej je osoby znalazł się kompleksowy nadzór nad obsługą wszystkich klientów API Folie Polska, zarówno z kraju jak i z zagranicy. Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca podkreśla, że wprowadzane zmiany i zrealizowane już wcześniej inwestycje, także sprzętowe, pomogły firmie utrzymać stabilność i ciągłość dostaw, zwłaszcza biorąc pod uwagę wciąż niesprzyjającą sytuację globalną.

09.04.2021 | przeczytano: 676 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 59)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764