logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Żyła: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Superbet i superprzewaga na skoczniach

Już w najbliższą sobotę rozpoczyna się kolejna edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich. Na mroźnej Rukatunturi położonej pod Kuusamo Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła i spółka rozpoczną pierwszy sezon w historii, w którym najlepsi skoczkowie świata odwiedzą aż trzy polskie skocznie: do tradycyjnych w kalendarzu Zakopanego i Wisły dołączy Szczyrk. Poza sportowymi emocjami, dzięki marce Superbet, oficjalnemu bukmacherowi PZN, na kibiców czekają liczne atrakcje.

23.11.2023 | przeczytano: 483 razy
Święto skoków i biegów narciarskich w TVN Warner Bros. Discovery

Przed nami dwa największe wydarzenia w Pucharze Świata w skokach i biegach narciarskich – Turniej Czterech Skoczni i Tour de Ski. Oba prestiżowe cykle pokażą na żywo tylko platformy i kanały TVN Warner Bros. Discovery.

30.12.2022 | przeczytano: 410 razy

Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki „Maj”. Jednocześnie sieć zachęca swoich klientów, będących użytkownikami Żappki, do udziału w loterii, w ramach której mogą oni wygrać bilety na kultową już trasę koncertową Męskie Granie. Żabka przygotowała także ofertę specjalną – „Zestaw na Bifor”, czyli nowe panini z gyrosem roślinnym oraz piwem Żywiec dostępne w wyjątkowej cenie 10 zł za zestaw.

24.06.2022 | przeczytano: 533 razy (komentarzy: 1)

W miniony weekend w Niżnym Tagile odbyła się inauguracja sezonu 2021/22 Pucharu Świata w skokach narciarskich. Oba konkursy transmitowane były przez TVN, Eurosport 1 i Player, a piątkowe kwalifikacje dodatkowo w Eurosporcie 1. W trakcie sobotnich i niedzielnych zawodów TVN był zdecydowanym liderem oglądalności w Polsce, osiągając podczas pierwszego konkursu wynik lepszy niż trzej główni konkurenci łącznie.

26.11.2021 | przeczytano: 582 razy
Kasztelan wjeżdża konno do Żabki

Żabka po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kreacją marketingową, tym razem zrealizowaną we współpracy z dostawcą piwa Kasztelan – Carlsberg Polska. Spot reklamowy, w którym Kasztelan odwiedza sklep sieci, wjeżdżając do niego konno i zachęcając: Do Żabki racz Waść wpaść, jest już emitowany w telewizji.

30.04.2021 | przeczytano: 863 razy
Skoczkowie narciarscy w reklamie „Wskocz po słodkości Milka”

Członkowie kadry narodowej polskich skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch inaugurują wspólnie ze sponsorem skoków Mondelez Polska sezon narciarski w Żabce i proponują hasło: „Wskocz po słodkości Milka” do sklepów sieci.

29.12.2020 | przeczytano: 4240 razy
Gwiazdy sportu i klienci Lotosu w specjalnych koszulkach kibica

Błaszczykowski, Stoch oraz Kubica mają już wyjątkowe koszulki kibica, które od 23 maja dostępne są dla wszystkich klientów stacji paliw LOTOS. Aby zdobyć jedną z nich wystarczy zbierać naklejki, które otrzymuje się za zatankowanie paliwa lub zakupy produktów marek własnych – Cafe Punkt, LOTOS i Dynamic. Promocja potrwa do 17 lipca lub do wyczerpania zapasów.

29.05.2018 | przeczytano: 1061 razy
Najlepsi polscy skoczkowie w nowej kampanii Lotosu

W Nowy Rok Grupa LOTOS wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „NAJ nie bierze się znikąd”. Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularno-naukowy „Sonda2” w Telewizji Polskiej.

03.01.2018 | przeczytano: 1159 razy
Piotr Żyła „szturmuje” fotele VIP w Multikinie

12 grudnia rusza piąta odsłona kampanii promującej luksusowe fotele VIP w sieci kin Multikino (właściciel Grupa VUE). Podobnie jak poprzednio w działania reklamowe zaangażowany jest popularny skoczek narciarski, Piotr Żyła.

12.12.2017 | przeczytano: 540 razy
Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu

Kuba Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu. Wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata i swojego kolegę z reprezentacji - Roberta Lewandowskiego. Pierwszą piątkę zamyka Adam Małysz. Ranking powstał w oparciu o Influence Power Index, wskaźnik wyznaczany przez dom mediowy MediaCom w oparciu o autorską metodologię, oraz szerokie konsumenckie badanie, przeprowadzone na grupie ponad 11 tys. respondentów. Najbardziej lubiani sportowcy, to – w różnych grupach wiekowych odbiorców - Piotr Żyła, Kuba Błaszczykowski i Adam Małysz.

17.11.2017 | przeczytano: 1341 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764