logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Fronczewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Fronczewski i Dorociński w zaskakującym castingu

Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji.

09.06.2023 | przeczytano: 757 razy
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”

Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.

28.03.2023 | przeczytano: 925 razy
Rusza odświeżona platforma marki Tyskie

Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.

24.02.2023 | przeczytano: 790 razy
Piotr Fronczewski i Pih w muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

Ponad 21 tysięcy pijanych kierowców zatrzymano w te wakacje. To aż 27% więcej niż rok temu. Okres wyjazdowy zawsze wiąże się ze wzmożonym ruchem na drogach. To również czas, podczas którego częściej sięgamy po napoje alkoholowe. Kompania Piwowarska w swojej akcji edukacyjnej uświadamia społeczeństwo, by nigdy nie łączyć tych dwóch rzeczy.  

16.09.2022 | przeczytano: 536 razy
Alkohol i samochód – muzyczna kampania Kompanii Piwowarskiej

Są rzeczy, które po prostu do siebie nie pasują, tak jak samochód i alkohol – to dewiza Kompanii Piwowarskiej, która w 2022 r. zmaterializuje się w nowej formie.

20.07.2022 | przeczytano: 1125 razy
Coca-Cola z serialem podcastowym na święta

Plejada polskich aktorów, zaskakujący scenariusz i magiczna atmosfera świąt – wszystko to bezpłatnie na kanałach Coca-Cola na Spotify i YouTube. Już 6 grudnia premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego, wyprodukowanego przez Coca-Colę.

09.12.2021 | przeczytano: 575 razy
Rok w wyszukiwarce Google

W tym roku internauci i internautki z całego świata emocjonowali się sportowymi wydarzeniami. Hasło Euro 2020 znalazło się na pierwszym miejscu polskiego zestawienia Google - Rok w wyszukiwarce. Na globalnej liście mistrzostwa Europy uplasowały się na piątym miejscu. Cały świat podbił serial z Korei - Squid Game. Produkcja pokazująca grę o przetrwanie zagościła na listach haseł zyskujących na popularności na całym świecie - w Polsce zajęła szóste miejsce, na liście globalnej dziewiąte. Nie zabrakło haseł i pytań związanych z pandemią COVID-19, szczególnie tych dotyczących szczepień. Polscy użytkownicy internetu szukali również informacji o spisie powszechnym czy o wydarzeniach w Afganistanie. Polowali też na lody Ekipy.

08.12.2021 | przeczytano: 623 razy
Piotr Fronczewski w najnowszym podcaście Mistrzowie Słowa

W sobotę, 8 maja br. na Wyborcza.pl pojawił się 10. odcinek podcastu "Mistrzowie Słowa", w którym mistrzowie sceny czytają mistrzów pióra - wybitne aktorki i wybitni aktorzy prezentują najlepsze teksty dziennikarek i dziennikarzy "Gazety Wyborczej". Najnowsza część podcastowej serii, w związku z 32. urodzinami "Gazety Wyborczej", to wspomnienie początków dziennika - Piotr Fronczewski czyta w niej tekst Piotra Lipińskiego "Orgazm z przydziału. Oto dzień, w którym ukazaliśmy się po raz pierwszy". Tej i innych odsłon podcastu "Mistrzowie Słowa" mogą słuchać członkinie i członkowie Klubu Wyborcza.pl oraz subskrybenci TOK FM Premium.  

10.05.2021 | przeczytano: 471 razy
Inauguracja serwisu i kampanii Katyń Pro Memoria - #zapalswiatlopamieci

W 80. rocznicę zbrodni katyńskiej rusza ważny serwis i kampania „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci”. Można nie tylko zobaczyć, jak dzisiaj wygląda cmentarz katyński, poznać historię tego miejsca, posłuchać świadectw, ale także oddać symboliczny hołd pomordowanym ofiarom. Za przygotowanie koncepcji odpowiada warszawska agencja Superskrypt.

06.03.2020 | przeczytano: 1873 razy (komentarzy: 5)
Artykuły z cyklu Portfolio
„Kobiety w męskich oczach” – na plakatach Andrzeja PągowskiegoZobacz fotorelację

Borys Szyc, Piotr Fronczewski, Dawid Podsiadło, Janusz Gajos, Jerzy Bralczyk – to między innymi ich wypowiedzi stały się inspiracją dla Andrzeja Pągowskiego do stworzenia 12 wyjątkowych plakatów. Na bazie tej serii grafik powstała 9. edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter, zatytułowana „Kobiety w męskich oczach”.

22.12.2019 | przeczytano: 2308 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764