logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Michalak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+.

21.03.2023 | przeczytano: 2006 razy
Piotr Michalak dołączył do zespołu #Gamechangers w Harbingers

Początkiem marca 2023 r. Piotr Michalak dołączył do Harbingers i objął stanowisko Head of SEO. Wcześniej kierował działem Research & Development w Grupie TENSE oraz prowadził projekty z branży dla serwisów, portali i e-sklepów.

01.03.2023 | przeczytano: 512 razy
Awans Piotra Michalaka w Mediahub Poland

Do tej pory Piotr Michalak jako head of digital client service odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów domu mediowego MediaHub Poland. W uznaniu za dotychczasowe osiągnięcia, zwiększono jego zakres obowiązków i powierzono koordynację wszystkich projektów cyfrowych.  

03.08.2022 | przeczytano: 967 razy
Majonez Kielecki ponownie wybiera Mediahub

Media Hub po raz czwarty realizuje dla Majonezu Kieleckiego kolejną kampanię tym razem bożonarodzeniową. Digitalowy zespół MH ponownie wygrał przetarg organizowany przez WSP Społem w Kielcach.

15.12.2021 | przeczytano: 431 razy
Konferencja Online Marketing Day 2020 zakończona sukcesem

Ponad 3 500 osób wzięło udział w pierwszej edycji Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieliło się swoją wiedzą na temat: SEO, content marketingu, reklamy w social media, Google Ads i E-commerce. Wydarzenie, pod honorowym patronatem IAB Polska, zostało zorganizowane przez SEMSTORM. Konferencja była bezpłatna i w całości zrealizowana online.

10.07.2020 | przeczytano: 651 razy
Pierwsza edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day

26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieli się swoją wiedzą na temat SEO, content marketingu, reklamy w Google i w mediach społecznościowych. Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM, a patronem honorowym IAB Polska. Konferencja jest bezpłatna i będzie zrealizowana w całości online. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl.

18.06.2020 | przeczytano: 1199 razy

Ponad połowa firm na świecie deklaruje rozwój SEO jako największy priorytet. Sektor SEO zanotował w 2018 roku wzrost zatrudnienia ok. 7 proc. większy niż cała gospodarka Stanów Zjednoczonych1. 13 września br. w Krakowie odbędzie się 13. edycja wyjątkowego barcampu semKRK z udziałem najlepszych specjalistów z branży SEM. Bilety trafiły właśnie do sprzedaży.

26.08.2019 | przeczytano: 372 razy
SEO dla biznesu - bezpłatne warsztaty w poznańskim Idea Hub

Dla wielu firm obecność na pierwszej stronie Google to „być albo nie być”. Co zrobić, aby faktycznie na nią trafić i utrzymać się na wysokiej pozycji? Co kryje się za skrótem SEO? W czym pozycjonowanie może pomóc mikro oraz małym przedsiębiorstwom? Już w najbliższy czwartek, 12 lipca o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, Piotr Michalak, starszy specjalista ds. SEO w Grupie TENSE zaprezentuje praktyczne podejście do pozycjonowania oraz pokaże, jak duże znaczenie w rozwoju biznesu może mieć ono w Internecie.

05.07.2018 | przeczytano: 935 razy
Money.pl o wypełnianiu PIT przez fiskusa

W tym roku po raz pierwszy będziemy mogli skorzystać z ułatwienia, które szumnie zapowiadał resort finansów. Czy to rzeczywiście koniec z mozolnym brnięciem przez kolejne formularze i załączniki, bo wszystko uzupełni za nas urząd skarbowy i wystarczy tylko kliknąć wyślij? Niestety tak łatwo nie będzie - ustalił portal Money.pl. W dodatku za ewentualne błędy systemu i tak zostanie ukarany podatnik.

09.01.2015 | przeczytano: 1467 razy
Zimowa kampania Neckermanna z pomocą Value Media

Biuro Podróży Neckermann rozpoczęło realizację działań reklamowych, których celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty ZIMA 2012/2013. Kampania realizowana będzie w prasie, internecie oraz na antenie Radia RMF MAXXX.

29.10.2012 | przeczytano: 646 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764