logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Nogal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Startuje agencja reklamowa Esperienza Creative Technology

Social media agencji witają serdecznym „ciao!”, a na stronie znajdziemy manifest: „Budujemy pozytywne doświadczenia z marką. Digital-first to dla nas oczywistość, teraz stawiamy na Customer-first”.

27.10.2023 | przeczytano: 527 razy
Agencja Bluecloud Interactive chce wspierać Klientów

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości oferując swoim klientom innowacyjny i autorski projekt badania siły marki w Internecie - HERO czyli Holistic Experience Rating Overview. Koncepcja HERO jest nowym pomysłem na budowę relacji z klientami agencji i będzie wdrażana podczas dedykowanych webinarów.

07.12.2020 | przeczytano: 619 razy
Marketing w czasach kryzysu

Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw przedsiębiorcom w czasach kryzysu i poszerza swoje kompetencje o doradztwo w biznesie. Powstała bezpłatna platforma z trendami na trudne czasy dla zainteresowanych.

28.04.2020 | przeczytano: 612 razy
Bluecloud Interactive z autorskim projektem dla Koalicji Klimatycznej

Jest to ogólnopolska kampania społeczna, dedykowana jednemu z najważniejszych wyzwań naszych czasów, które dotyczy nas wszystkich – ochronie wody i zachowaniu dostępu do jej zasobów. Kampania „Co z tą wodą?” ma na celu uświadomienie Polakom, jakie mamy zasoby wodne i dlaczego powinniśmy o nie zadbać.

31.03.2020 | przeczytano: 878 razy

Liczba odwołanych eventów, spotkań i konferencji rośnie razem z odsetkiem zakażeń coronavirusem (Covid-19). Wirus ma wpływ nie tylko na ludzkie zdrowie i życie,  ale również na biznes. W związku z tym Agencja Bluecloud Interactive podjęła wiele kroków by zminimalizować możliwość przenoszenia coronavirusa i dzieli się swoim doświadczeniem z wprowadzenia zarządzania kryzysowego w praktyce. Dzisiaj firma podjęła decyzję o całkowitym przeniesieniu swoich pracowników na pracę zdalną.

16.03.2020 | przeczytano: 1118 razy
Top 5 trendów 2019/2020 w Experience Marketingu

Jak wynika z badania Kantar Polska, przeprowadzonego w czerwcu 2019 roku na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji, aż 84 proc. mieszkańców Polski korzysta z internetu. Polacy spędzają w sieci od 15 minut dziennie (6 proc.) do nawet kilku godzin dziennie (23-26 proc.). Co ciekawe, według raportu naukowców z Uniwersytetu Warszawskiego 14 proc. polskich internautów ma objawy syndromu FOMO, czyli lęku przed odłączeniem od sieci i mediów społecznościowych. Polacy korzystają z internetu już nie tylko po to, żeby pracować, ale także dla rozrywki czy zakupów. W sieci najczęściej kupują elektronikę, kosmetyki, odzież i obuwie, a ich wydatki z roku na rok rosną. Marki muszą więc dostosować swoje strategie marketingowe do zmieniających się zwyczajów konsumentów.

16.12.2019 | przeczytano: 1541 razy
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm

Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.

14.11.2019 | przeczytano: 532 razy
Loyalty Point powołuje nową spółkę – Bluecloud Interactive

Blue Cloud Interactive powstał przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. - Decyzja o powołaniu nowej, stricte interaktywnej spółki była rozważana przez grupę od dłuższego czasu, mówi Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive. - Poszukiwaliśmy najlepszej drogi do uzyskania rozbudowanych kompetencji w zakresie kampanii digital marketingu, a także wygenerowania synergii biznesowych dla całej grupy.

13.06.2019 | przeczytano: 1124 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764