logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Osiński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Nagrody w Konkursach KTR i Innovation 2022 wręczone - pełna lista!

Wśród laureatów tegorocznej Gali KTR i INNOVATION 2022 przyznano 159 nagród w Konkursie KTR, w tym 41 złote, 65 srebrnych i 53 brązowych oraz 30 nagrody w konkursie INNOVATION, w tym 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych.

20.10.2022 | przeczytano: 664 razy
Reprezentacja VMLY&R w jury Papaya Young Creators

Natalia Borawska, associate creative director, Joanna Paździórko, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director zasiedli za jurorskim stołem 9 edycji Papaya Young Creators. Odświeżona formuła konkursu skierowana jest dla młodych kreatywnych osób, chcących wkroczyć w świat profesjonalnej twórczości audiowizualnej.

25.03.2022 | przeczytano: 562 razy
Natalia Borawska i Piotr Osiński w jury konkursu KTR 2021

Natalia Borawska, associate creative director i Piotr Osiński, regional creative director, zasiądą za stołem jurorskim tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Borawska podda ocenie prace w kategorii Communication, z kolei Osiński zaopiniuje zgłoszenia w kategorii Technology.

24.09.2021 | przeczytano: 553 razy

Trwa kolejna edycja Young Creatives Eurobest 2020. Zwycięzców w jedynej w tym roku kategorii Integrated, wybierać będzie jury, któremu przewodniczy Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland.

13.11.2020 | przeczytano: 519 razy
Piotr Osiński mentorem w D&AD New Blood Academy

Organizatorzy konkursu D&AD we współpracy z holdingiem reklamowym WPP uruchomili program dla najzdolniejszych młodych adeptów reklamy. Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, został zaproszony do prestiżowego grona mentorów D&AD New Blood Academy.

21.10.2020 | przeczytano: 657 razy
Piotr Osiński i Aleksander Frydrych dołączają do działu kreacji VMLY&R

Od stycznia 2020 roku Piotr Osiński jako regional creative director kieruje pracą zespołu realizującego projekty dla marek z portfolio Grupy Danone. Z kolei Aleksander Frydrych na stanowisku associate creative director w duecie z Adamem Smereczyńskim odpowiada w agencji za zespół 14 osób i obsługę takich marek jak m.in. Wyborowa, Lay's, Doritos, Tic Tac czy BNP Paribas.

16.01.2020 | przeczytano: 1585 razy
„Na fali wyprzedaży” od Communication Unlimited

Ruszyła letnia kampania wyprzedażowa Złotych Tarasów „Na fali wyprzedaży”. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Communication Unlimited, która od kwietnia tego roku współpracuje ze Złotymi Tarasami w ramach umowy typu full service.

27.07.2009 | przeczytano: 989 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764