logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Sroka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Piotr Sroka awansuje na stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Walk Creative

Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Operacyjnego Walk Creative, agencji reklamowo – digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital. Dotychczas pełnił funkcję Client Service Directora.

17.11.2022 | przeczytano: 464 razy
Olga Chełchowska objęła stanowisko Account Director w Walk Creative

Olga Chełchowska z początkiem czerwca br. awansowała na stanowisko Account Director w zespole Client Service w Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od ponad 7 lat.

15.06.2021 | przeczytano: 552 razy

WALK wygrał przetarg na stałą obsługę w zakresie komunikacji 360 stopni sieci salonów optycznych Vision Express. W ramach współpracy agencja odpowiada za przygotowanie platformy komunikacyjnej marki oraz realizację kompleksowych działań w obszarze ATL, BTL, digital, social media, PR i event marketing.

30.12.2016 | przeczytano: 724 razy
Nowy Client Service Director w Walk

Do zespołu Walk Creative jako Client Service Director dołączył Piotr Sroka, który przez ostatnie cztery lata był związany z San Markos. W Walk będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta i prowadzenie działań new businessowych.

07.09.2016 | przeczytano: 512 razy

Pierwszy w Polsce w pełni mobilny Bank SMART, należący do FM Bank PBP SA, powierzył obsługę interaktywną łódzkiej agencji IMAGINE. Umowa zawarta na czas nieokreślony dotyczy kompleksowej realizacji działań marketingowych banku w internecie.

09.06.2015 | przeczytano: 547 razy

Do zespołu San Markos dołączył Piotr Sroka, który odpowiadał będzie za współpracę z nowymi klientami agencji oraz koordynację projektów New Business na stanowisku Brand Managera.

05.02.2013 | przeczytano: 1096 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764