logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Wiśniewski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?

W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w zarządzaniu – i jak liderzy mogą wykorzystać postęp związany z AI.

04.02.2024 | przeczytano: 354 razy
Targi Packaging Innovations 2021: PodsumowanieZobacz fotorelację

- To jedyny czas w roku, kiedy cała branża może się spotkać w jednym miejscu – słowa uczestniczki najlepiej oddają charakter Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – najważniejszego wydarzenia branży, które 15-16 września odbyło się w EXPO XXI Warszawa. W tym roku w imprezie wzięło udział 3100 osób.

12.10.2021 | przeczytano: 1646 razy
Aleksandra Burdon i Piotr Wiśniewski wzmacniają warszawskie biuro Circlewise

Do warszawskiego biura Circlewise dołączyli Aleksandra Burdon - jako Account Manager, oraz Piotr Wiśniewski - jako Online Media Manager.

04.10.2021 | przeczytano: 748 razy
Admind z nagrodą Red Dot 2020

Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.

05.08.2020 | przeczytano: 1240 razy
Opus B Brand Design autorem systemu identyfikacji wizualnej Kanlux

Opus B rozpoczął współpracę z Kanlux – polską firmą dostarczającą rozwiązania oświetleniowe na całym świecie. Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowej strategii marki.

09.11.2018 | przeczytano: 1476 razy

Nasi eksperci wystąpią podczas tegorocznej edycji GDD. Hasłem przewodnim festiwalu jest... ERROR.

05.07.2018 | przeczytano: 561 razy
Eksperci Opus B Brand Design na Packaging (R)evolution

Eksperci Opus B Brand Design prelegentami podczas 10. edycji targów Packaging Innovations.

20.04.2018 | przeczytano: 607 razy
Relacja z wystawy Overdesigned?Zobacz fotorelację

Wystawę prac członków Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festiwal zobaczyło ok 44 000 osób. Impreza miała być próbą odpowiedzi na pytania: czy rzeczywiście grozi nam już zjawisko przedesignowania”? Czy „brud” i „bylejakość” to chwilowa moda, czy może jest to sposób na szukanie własnej tożsamości w designie?

02.12.2011 | przeczytano: 3029 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764