logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Player: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 447
Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online

W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane w kanałach telewizyjnych oraz digitalowych.

29.02.2024 | przeczytano: 125 razy
Startuje wiosenna ramówka TVN

Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę. Oprócz tego emocjonujący reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, pełen ekstremalnych wyzwań i intensywnych treningów. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał “Rozkoszny” Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. Emocjonujące programy, znane i lubiane kontynuacje – to wszystko czeka tej wiosny na widzów TVN!

28.02.2024 | przeczytano: 123 razy
For all Skin Life-Changers: Wavemaker dla marki La Roche-Posay

L’Oréal Polska wystartował z silną kampanią digitalowo-influencerską dla marki La Roche-Posay, pod hasłem „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze”. Jest to pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce. Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki, zaprojektowany przez Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych jako @augustynkaa. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Działania potrwają do końca lutego. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja McCann, za obszar influencerski agencje 2 koma7 i LoveBrands.

15.02.2024 | przeczytano: 519 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku medialnego w styczniu

W styczniu TVN Warner Bros. Discovery zdominował polski rynek mediów. W minionym miesiącu grupa TVN WBD utrzymała swoją przewagę rynkową w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,4%, co oznacza wzrost o 4% rok do roku.

13.02.2024 | przeczytano: 340 razy
Jak wzrósł w 2023 r. rynek reklamy telewizyjnej?

Publicis Groupe opublikowała analizę tendenencji na rynku reklamy telewizyjnej w 2023 r. Po czterech kwartałach br. wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3,3%, a w czwartym kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 0,4%.

07.02.2024 | przeczytano: 344 razy
TVN Warner Bros. Discovery podsumowuje 2023 rok

W 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery kolejny rok z rzędu utrzymał pozycję lidera w na polskim rynku medialnym. W minionym roku grupa efektywnie wykorzystała pełen zakres swojego portfolio, obejmującego telewizję, usługi streamingowe oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało wyjątkową przewagą na rynku. Udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej osiągnął 24%, co zapewniło TVN WBD pierwsze miejsce w zestawieniu największych grup mediowych w Polsce.

29.01.2024 | przeczytano: 211 razy
TVN znowu gra z WOŚP

To już ósmy rok, kiedy TVN Warner Bros. Discovery jest głównym partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i angażuje się w celebrowanie i przebieg zbiórki. 32. Finał przypada 28 stycznia. TVN, TVN24 i TTV oraz player.pl od samego rana będą relacjonować przebieg wydarzenia. Dziennikarze połączą się ze sztabami w Polsce i na świecie, a wśród gości pojawią się eksperci oraz nasze gwiazdy, którzy opowiedzą o aukcjach. W tym roku Finał dedykowany jest zakupowi sprzętu do diagnostyki chorób płuc oraz monitorowania stanu i rehabilitacji pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.

26.01.2024 | przeczytano: 475 razy
15 nowych kanałów TVN w playerze bez opłat

Kanały nowej generacji (FAST) dostępne przez Internet rewolucjonizują branżę streamingową na całym świecie. Teraz pora na Polskę! 18 stycznia portfolio TVN Warner Bros. Discovery powiększy się aż o 15 kanałów nowej generacji od TVN, dostępnych za pośrednictwem platformy Player. To także dzień, w którym Player – najpopularniejszy i największy lokalny serwis na polskim rynku urośnie w siłę – zostanie rozbudowany o strefę bez opłat.

19.01.2024 | przeczytano: 501 razy
TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku medialnego w listopadzie

W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery pozostał niekwestionowanym liderem na rynku mediów. W listopadzie grupa TVN WBD wykorzystała potencjał całego portfolio, obejmującego telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych, co zaowocowało jej wyjątkową przewagą na rynku. W minionym miesiącu udział wszystkich stacji telewizyjnych spółki w widowni komercyjnej sięgnął 24,1%.

12.12.2023 | przeczytano: 306 razy

Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.

08.12.2023 | przeczytano: 267 razy
1 2 3
Strona 1/45 (artykułów: 447)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764